Dag dames, Ik ben nieuw hier.. en we komen er niet uit een jongensnaam te kiezen. Voor een meisje hebben we Fiene, maar bijna alle jongensnamen vind ik niets! Of ik vind het leuk, maar mijn vriend niets. Ik vind bijvoorbeeld Willem en Toon erg leuk.. maar m'n vriend vind die vreselijk. We hebben al een mees, storm en lyam als neefjes.. helaas mees en liam had ik ook in mijn hoofd.. dus die vallen al af. Ik houd van een beetje nederlandse namen, maar ook weer geen bart, bas, max etc. Lastig ben ik he? hahhaha Ik vond finn en sem altijd super leuk, maar die namen kom je ook OVERAL tegen, dus die vallen voor mij ook af.. ! Iemand ideeën ??
uuhhm jeetje.. namen ja dta blijft moeilijk he hih ik ben niet van de nederlandse namen dus helaas kan ik je niet helpen, hoewel ik mees wel leuk vind eingelijk. die hadden we voor ons zoontje alleen werd het dan mase..uitspraak was het zelfde. ik zal een poging wagen: Aaron marcus stijn ben(jamin) thygo goh meid zoals ik al zei ik ben niet van de ned. namen dus heb echt maar de eerste namen die in me opkwamen hier neergezet. succes met het kiezen van een naampje voor jullie kleine man Aaron
Hoi hoi! Bedankt ! Thygo is idd ook leuk.. maar dan zou ik tygo schrijven. Ik vind die moderne namen ook leuk, maar dat is wat minder als het kind volwassen is. dan heb ik het over de namen sepp, maas (alleen maas lijkt teveel op mees).
Oh dat is een goeie! Dank je wel!! Kon het niet zo snel vinden tussen al die pagina's.. ! Ik heb ook al op internet gekeken, maar dan moet je echt alle namen 1 voor 1 af en dat duurt me te lang.. hahahaha!