Nog een paar uurtjes En dan de 3e kz Maar deze keer zo bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 4xgeluk, 11 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4xgeluk

4xgeluk Lid

29 sep 2015
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag ben ik 36wk en 3 dgn zwanger van ons 4e mannetje en krijg rond half 10 de 3e kz.
    Je zou denken dat ik er fluitend in ga omdat ik het al eerder heb gedaan. Maar eerlijk gezegd ben ik nog nooit zo bang geweest.
    Bang dat de ruggenprik niet werkt. ....veel bloed verlies ivm extreem dunne baarmoederwand.
    En de napijn:$ heb gehoord dat de na weeën nog meer pijn doen na meerdere kinderen. ..
    En dan nog de zorg om de baby, hij komt namelijk wel 4 weken eerder. ...al heb wel longrijpingspuiten gekregen.

Moest het even van mijn afschrijven doe namelijk geen oog meer dicht:(

2. 4xgeluk

4xgeluk Lid

29 sep 2015
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2 4xgeluk, 11 dec 2015
    Laatst bewerkt: 11 dec 2015
    Komt er net een verpleger binnen uit jaar 0 die zegt omdat je 36,3 wk bent moet je er vanuit gaan dat de baby 2 dagen op de kinderafdeling ligt..
    maar als de baby het toch goed doet lijkt mij dat toch niet nodig.....hangt toch helemaal af van de situatie :(

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Succes vandaag en alvast gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje .
    Helaas kan ik niks anders zegen dan laat het op je afkomen het komt zoals het komt en je kan het niet veranderen.
    Elaas heb je bijn dit soort dingen niet zelf de regie hoe moeilijk het ook is .
    Probeer je te concentreren op jullie kindje

4. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Uit het jaar 0 haha 😂

5. leutjj

leutjj Niet meer actief

Ik heb er geen ervaring mee, maar wou je een succes wensen!
    Wat lijkt mij dit spannend!

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik heb ook geen ervaring maar wil je wel heel veel succes wensen!

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik hen ook geen ervaring, maar ik wens je veel succes. En ik hoop voor je dat alles gewoon goed zal gaan.

8. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Heel veel succes

9. Leeuwarden2015

28 mrt 2015
    48
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel veel succes!

10. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes! Je hebt straks lekker je ventje in je armen, try to visualize it ;)

11. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Is er ook een reden dat hij eerder moet worden gehaald dan ? Maar bedenk over een klein tijdje heb je je mannetje in je armen :D Wou dat het bij mij zo was gegaan jammer genoeg spoed kz gehad met algehele narcose.

12. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Succes!

Ik denk dat die verpleger je er vanuit wil laten gaan dat baby niet bij jou op kraamafdeling komt, maar op kinderafdeling, dus gescheiden. Het zal er een beetje om hangen met dit termijn, denk ik. Hij wil gewoon niet jou lekker maken met dat dat niet nodig zal zijn, want dan valt het tegen als baby toch naar kinderafdeling moet.

Ik ben ingeleid met 36 weken en mij werd verteld dat het wel niet nodig zal zijn en dat baby bij mij kon liggen. Was behoorlijke domper toen ze werd meegenomen. Hoi bedoelt het vast goed. En natuurlijk hangt het af van joe je baby het doet.

13. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Qua keizersnede kan ik niets zinnigs zeggen
    Zelf ben ik bij mijn eerste twee bevallen met. 36.3 hun deden het super goed, mochten bij mij op de kamer blijven en met 2 dagen mee naar huis. Jij zult ivm keizersnede misschien langer moeten blijven ?

Mijn derde is met 37 weken geboren en de volgende dag thuis, de vierde is met 36.1 geboren zijn longen waren onderontwikkeld door een middenrif breuk waardoor hij geopereerd moest worden maar de gyn zie dat ook hij waarschijnlijk met twee dagen naar huis mocht als hij dat niet had gehad. De meeste kindjes die met 36 weken geboren worden doen het heel goed.

De naweeën bij mijn derde vielen enorm mee, de vierde
    Waren de na weeen wel heftig, maar continu ziekenhuis in en uit lopen in Nijmegen bevorderde niet, paracetamol helpt wel een beetje bij na weeen dus zorg dat je dit bij je hebt of krijgt van de verpleging in het ziekenhuis
    Succes zometeen ! Nog even en je hebt nog een wondertje erbij !

14. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Geen ervaring hiermee maar wil je sterkte wensen en een voorspoedig herstel en dat je kindje het meteen goed doet!

15. neyomi

neyomi Actief lid

1 dec 2015
    275
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend

Heel veel succes
    Straks is je kleine er

Zal ervoor bidden

16. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Succes vandaag! Ik heb geen ervaving met ks, maar onze zoon is met 36.2 spontaan geboren. Geen longrijpings spuiten gehad, en hij mocht u principe meteen mee naar huis. Het was dat ik langdurig gebroken vliezen had, en we dus ter controle 24 uur moesten blijven.
    Het ligt er ook aan hoe sterk/zwaar je mannetje is als hij straks ter wereld komt denk ik.

Nogmaals veel succes en geniet van jullie kindje!

17. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Succes vandaag!

18. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Geen ervaring mee, maar ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen.

19. Komkommer

Komkommer Actief lid

26 okt 2015
    252
    1
    16
    NULL
    NULL
    Je zoontje zal er inmiddels wel zijn, of bijna haha.
    In ieder geval gefeliciteerd!

Onze dochter is geboren met 36.4 en heeft niet op dr kinderafdeling gelegen. Ze is gelijk met mij mee naar zaal gegaan.
    Heeft ook geen couveuse gezien ondanks dat ze klein was.

Hopelijk doet je mannetje het goed!

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Inmiddels zal je kindje er al zijn, ik hoop dat alles je mee is gevallen.

Wat betreft je kindje wel/niet op kinderafdeling, snel naar huis etc. is natuurlijk allemaal afwachten. Hier waren we bij de derde ook voorbereid op een tweetal weken ziekenhuis na de bevalling ivm een groeiachterstand en mogelijke beperkingen. Alles viel mee en na drie dagen mochten we samen naar huis, ondanks dat m'n dochtertje net 2000 gram woog.

Deel Deze Pagina