Ik ging ook met 36 weken tijdens mijn eerste. Op het laatst vond ik het maar zwaar hoor, 40 uur werken! Was erg blij dat het erop zat. Momenteel zit ik zonder baan, balen dus.
Bij mijn dochter met 28 weken. Ik werkte voor een uitzendbureau en na 2 jaar moet je er dan 6 maanden uit. Dit hebben ze gecombineerd met me zwangerschapsverlof. Nu wil ik graag met 36 weken pas
Gisteren was mijn eerste dag, met 35.3. Officieel ben ik vanaf aankomende maandag met verlof, maar door omstandigheden had ik twee vrije dagen nodig. Dat kwam prima uit, want ik heb me echt door de laatste week heengesleept.
Bij de eerste fulltime gewerkt tot de dag van de bevalling; ik beviel op 34w6d.. Nu ben ik van plan veel beter naar m'n lichaam te luisteren en als het niet goed voelt op tijd stoppen en meer rusten... Liefst geen spoedkeizersnede en prematuur babytje deze keer!
Ik werk door tot 36 weken, nog ruim 2 weken dus. Tot nu toe is het nog goed vol te houden, maar ik ben ook wel blij als mn verlof ingaat hoor!
Bij mijn dochter lag ik er rond 24 weken eruit vanwege beide enkels verstuikt. Op het moment dat ik weer beter was begon mijn verlof. Deze keer lig ik er nu al uit. Ivm oa bekken klachten. Deze week kijken of ik vanaf volgende week nog wat uren wel kan werken.
Als ik het nog even vol kan houden(wel de bedoeling) ga ik over 3,5 week met verlof. Met 34 weken dus. Ben helemaal geen type om thuis te zitten, maar kijk nu toch wel erg uit naar mijn verlof..
Mijn verlof ging ik met 36 weken. Omdat dit op een zondag viel en ik die week maar 3 dagen hoefde te werken was de woensdag mn laatste dag. Dus 35,5 week. Heerlijk met dit weer
Mijn idee was de hele tijd 36 weken, ik heb dit alleen niet gered (ik heb een beroep waarbij je veel staat) dus ben uiteindelijk op advies van de arbo arts met 34 weken met verlof gegaan. Was wel heel fijn, die laatste week was echt aftellen voor mij.
Ik stop deze keer met 34 weken. Mocht ik dat halen tenminste. Eerste keer Hellp met 30 weken. Kies nu toch maar voor m'n eigen rust en gezondheid.