Wij zijn eigenlijk zo goed als klaar. Alleen de plinten en gordijnen nog. En ik moet bijv. nog een extra molton hoeslaken en wat hydrofieldoeken en een koortsthermometer voor baby's halen. Kinderwagen etc wordt in wk 22 geleverd. Voor de rest nog wat kleine dingetjes. Wassen etc. doe ik wel later. Heb alles wel keurig in de kast liggen. We waren toch boven overal nieuwe laminaat aan het leggen en het kamertje had een kortere levertijd dan verwacht. En een heleboel spulletjes had ik in de loop van de tijd al verzameld. Moest het alleen even in de kasten leggen en hangen. En als je bezig bent is het zo leuk om toch het hemeltje op te hangen en de lamp. En dat toch ook maar even het bedje opmaken en de hoes om het aankleedkussen . Geniet dus nu al. Heerlijk. Veel plezier alvast! Melanie
pss melanie moet het niet zijn 5 november 06 ipv 07? Als je eenmaal bezig bent wil je inderdaad wel alles af hebben toch benieuwd hoe het staat en er uit ziet. Had ik ook. Wij hadden niet eens een levertijd op de kamer, kregen deze en de kinderwagen meteen mee. OEPS, ik was toen bij de eerste 14 weken zwanger.
hoi hoi onze babykamer was met 23 weken al af want toen we wisten wat het werd zijn we gelijk en begonnen. en is het zo heerlijk dat als je het kamertje binnenkomt en het al helemaal naar baby ruikt. groetjes jessica
Toen Lotte 6 weken oud was (toen zijn we verhuisd). Voor die tijd hadden we wel alles al in huis en ook de commode, kast en het wiegje staan alleen nog niet zo mooi zoals we het wilden hebben..
Hoi maart, Wij willen na onze 20 weken echo gaan beginnen met het kamertje, dan weten we hopelijk ook of het een boy or girl is. Lijkt ons toch wel leuk om het interieur daarop af te stemmen. Lijkt mij erg fijn om het voor juli af te hebben. Is toch heerlijk, kan je er alvast van genieten. @Loopy. Wij gaan de kinderkamer ook in onze slaapkamer maken. Wij hebben een mooie rotan kamerscherm gekocht, deze zal dus tussen ons bed en de kinderkamer komen te staan. Op deze manier heeft de baby toch nog haar/zijn eigen kamertje, in eigen stijl en toch lekker dichtbij papa en mama. Succes met de inrichting Loopy
Wij zijn al vrij snel begonnen met het oude behang eraf halen etc. We doen beetje bij beetje net wanneer het uitkomt met als gevolg dat we nu al weken niks meer hebben gedaan. Maar goed alle tijd, al wil ik het rond de 30ste week wel af hebben, dus we moeten opschieten.
ik heb vanmiddag eienlijk me kamertje bestelt en het komt begin juli binnen. dan ga ik dus inrichten en met verfen gaan we over 2 weken beginne. ik had geluk met het kamertje normaal staat er 12 tot 14 wk levertijd op en nu vanwegen een aanbieding 10wk.
Wij hebben alles al besteld toen ik ruim 11 weken was.Levertijd is 12-14 weken.Tja,je kan het maar alvast allemaal klaar hebben.Als we zo'n warme zomer krijgen als we nu in april hebben,dan zal alles toch wel vertraagd gaan...
Bij mijn 1e zwangerschap was het kamertje klaar en ingericht met 28 weken. Vorige week zijn we aan de nieuwe babykamer begonnen. Ik vind het juist prettig om vroeg te beginnen, omdat ik graag zelf meehelp en niet weet hoe m'n zwangerschap gaat lopen.
Wij hadden het met 16 weken al geverfd. Alleen wisten we nog niet of het een nieuwe kamer of een tweedehands zou worden. Aangezien we 3 weken geleden ons droomkamertje hadden gevonden op marktplaats, zijn we meteen gaan kijken en nu staat het hier . Dus met 18 weken stond het op (alleen de meubeltjes dan)
Bij ons staan de meubeltjes er al een tijdje in, konden we namelijk goedkoop op de kop tikken. Volgende week heb ik een week vakantie, dus dan zijn de mueren aan de beurt. Wil het allemaal lekker op tijd af hebben. Vind het nu trouwens ook al heerlijk om er te zitten en te fantaseren over ons mannetje!
Vorige week halsoverkop meubeltjes gekocht - gelukkig kunnen we die over een weekje ophalen. Nu nog 1 muur verven en laminaat leggen. En dan kleinere dingen als gordijntjes, plankjes etc. En inrichten maar! Ik maakte me veel zorgen dat het maar niet af was, maar nu niet meer. Tegen de tijd dat de baby komt zal het echt wel klaar zijn hoor!
Uhmmm... moet nog beginnen... Maar het wiegje hebben we al wel in huis, en we wachten op het nieuwe bed van onze dochter zodat haar spulletjes naar de babykamer kunnen.. Dus eigenlijk hoeven we niet zoveel te doen. Schilderen is net klaar dus... Zo erg hoef ik me niet te schamen toch?
bij 6 weken had ik al behangen en de babykamer gekocht en in elkaar gezet. bij 20 weken ga ik het kamertje verder aankleden.
Brussie, je hoeft je niet te schamen hoor hihi , je hebt alles zover in huis en geverfd is er al dus volgens mij is t dan zo ingericht toch. bij ons is t kamertje net behangen, de meubelstjes komen eind volgende week en dan ga ik shoppen en verder inrichten. dus ben ook niet zo heel vroeg als ik de reacties hierzo lees, maar ach nog tijd genoeg.
Wij hadden met 12 weken de kinderkamer al gekocht via marktplaats. En sinds die tijd zijn we ook al bezig in de kinderkamer. Aangezien wij een plat dak hebben willen we het voor de zomer klaar hebben ivm de warmte boven. En omdat we zo vroeg begonnen zijn kunnen we er lekker lang over doen en hoeven we ons niet te haasten!
Wij hebben gisteren de verf gehaald en toen wou ik eigenlijk meteen beginnen . Ben nu erg benieuwd hoe het uit gaat zien. Vanavond gaan we ergens kijken voor een babykamer. We hadden er al een op het oog, maar mijn vriend vond het ook steeds te vroeg om te kopen. En nu is hij uitverkocht! En duurt het nog een half jaartje ongeveer voordat die kamer weer in de winkel komt. Nou dat is ook leuk he? Dus als je wat leuks ziet kun je het beter kopen. Anders krijg je dit dus. Nu moeten we weer een nieuwe uit gaan zoeken (is op zich niet zo erg )
Moest eerst eens wachten tot we ons appartement hebben...Dan eerst daar alles doen en dan komt de babykamer...Ik kan nu al niet meer wachten tot we daar kunnen beginnen... Ik heb gehoord dat die verflucht niet goed voor je is als je zwanger bent, klopt dat?