Eug

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door riv, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hallo allemaal,

Wie heeft er ervaring mee? Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Hele rare gewaarwording, ik ging er laatst al vanuit dat ik zwanger was. Maar helaas. Ik dacht ik was ongesteld geworden. Kreeg van de week hele erge buikpijn toch maar even naar de doktor.

Daar ook een zw test gedaan en direct positief. Vanmorgen naar het zh. Niks in de baarmoeder. Bloedgeprikt. Waarde was 2504. Ik zal aankomende vrijdag anders 7 weken zijn. Morgen heen om medicijnen te halen.
    Zo heb je binnen 6 eerst niks en dan een gezond mannetje van 9 maanden en zo weer een EUG.
    Heel vreemd allemaal.

Wie weet hoe snel het kan gaan met de medicijnen?
    Je mag de eerst 3 tot 6 maanden dan niet zwanger worden toch?

Liefs

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi Riv,

Vervelend dat het zo gelopen is. Zelf heb ik met 7 weken ook een echo gehad waarbij niets in de baarmoeder te zien was maar wel een soort 'cyste' bij m'n eierstok. Uiteindelijk is bij mij de eug met 8w4d operatief verwijderd dus ik heb geen ervaring met medicijnen.

Als het om methotrexaat gaat mag je idd de eerste 3-6 maanden niet zwanger worden omdat dit slecht kan zijn voor je ongeboren kindje.

Veel succes morgen.

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hier helaas ook een EUG doorgemaakt, het is bij mij echter een 'spontaan' verloop geweest. Wat Poemi zegt, als je methotrexaat krijgt mag je inderdaad minstens 3 maanden niet zwanger worden.....
    Veel sterkte!

4. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Bedankt meiden voor de reactie.
    Ik heb gisteren de eerste spuit gehad. Moet zaterdag, maandag en woensdag heen. EN het kan zijn daarna nog een kuur van 8 dagen.
    Ben er misselijk van en toch ook wel emotioneel hoor. Bah...

Deel Deze Pagina