Wij corrigeren allang niet meer voor Simone en eigenlijk zijn we allemaal al min of meer vergeten dat ze prematuur is, maar af en toe doet ze dingen waarvan ik denk 'dat doe je toch maar even ondanks dat je wel ff 2 maanden te vroeg was'. Ik ben ontzettend trots op mijn kleine dreumesje, dat gewoon al lekker stapjes aan het zetten is aan de hand en vandaag als een pro met een vork aan het eten was: http://www.youtube.com/watch?v=DLyVvI5Y7lg Dat wou ik gewoon even kwijt
wat knap zeg! Mijn dochter was 6 weken te vroeg en liep los met 13 maanden... iedereen vond dat laat maar ik was me toch trots! Lekker genieten hoor meid.
Prachtig om zien, kan goed geloven dat je trots bent! Dat doet ze echt heel knap! (En oh, wat kijk ik ook weer uit naar de Rapley als ik dit weer zie )
Super knap zeg! En grappig dat ze dat vorkje niet meer loslaat haha. Die 'iedereen' van jou spoort niet, want 13 maanden is vrij vroeg om los te lopen. Hier trouwens ook een prematuur die liep met 13 maanden. (5 weken te vroeg.)