blijft het zitten of niet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dyja, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    full time mama van 2 heerlijke zoons
    ergens in Nederland
    Hoi meiden,

Ik heb vanaf gisteravond roze verlies, alleen was het net erger dan de hele dag. Ik heb ook wat ongikrampen. Nu had ik net nog een clearblue digital gehaald om te kijken wat hij aan gaf. Hij gaf zwanger aan maar weer 1-2 weken hetzelfde als toen ik voor het eerst teste 3 weken geleden. Moet ik hieruit op maken dat mijn hcg gewoon niet hoog genoeg meer is en dat het een miskraam wordt? Ik wordt gek van de onzekerheid, heb volgende week pas een afspraak bij de verloskundige voor de eerste echo.

Liefs Dyja

2. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik spreek niet uit ervaring maar heb eens gelezen dat het niet goed is als de test op 1-2 blijft hangen.
    Nou is het wel zo dat het maar een indicatie is en dat die soms niet klopt... Maar met rozeverlies ben ik toch bang voor het ergste. Zolang het nog geen rood is nog even moed blijven houden meid want stressen is helemaal niet goed!
    Misschien morgen even vk bellen?

3. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    ergens in Nederland
    Mijn miskraam is begonnen:(
    Voel me zo rot.

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    wat vervelend zeg! heel veel sterkte de komende tijd!

de knuffel
    miek

5. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    ergens in Nederland
    Ben zo onwijs beroerd, verlies veeeeel bloed met stolsels en ik heb mega veel buikpijn. Bah ik hoop dat het snel voorbij is. Morgen wil ik eigenlijk weer gewoon werken, ben benieuwd of dat op deze manier gaat lukken.

Liefs Dyja

6. happy3

happy3 Niet meer actief

Allereerst, heel veel sterkte,
    maar denk nu eerst aan jezelf voor je aan je werk denkt aub.
    Geef dit eerst tijd om een plaatsje te geven, anders krijg je het later dubbel zo lastig in het verwerkingsproces hoor.

7. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    ergens in Nederland
    Heb me eigen sinds afgelopen donderdag ziekgemeld met griepklachten (niemand op mijn werk wist dat ik zwanger was) Ik kan natuurlijk niet lang vol houden dat het van de griep is.

Liefs Dyja

8. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Hoi meid, wat erg.
    Blijf gewoon thuis deze week, anders krijg je waarschijnlijk spijt. Eerst even aan jezelf denken nu. Gun jezelf de tijd om erover na te denken en het een plaatsje te geven.
    Ik wilde ook de dag na m'n miskraam weer gaan werken, maar m'n lichaam liet het niet toe en achteraf ben ik daar blij om, want anders was de klap later wel gekomen.
    En who cares wat ze op je werk denken. Van een goeie griep kun je ook best een week ziek zijn, dus laat ze maar in die waan.
    Veel sterkte!

Dikke knuffel van Willes.

9. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik ben 10 dagen ziek geweest van de griep, volgens de dokter duurt een flinke griep ook zolang.

Dus neem alle tijd en rust die je nodig hebt meid!

Veel sterkte komende tijd..

10. Female

Female Niet meer actief

Wat verdrietig, heel veel sterkte meid!
    Ik hoop dat je snel een goede zwangerschap tegemoet zult gaan!

11. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    ergens in Nederland
    Jij ook heel veel sterkte he, zo te lezen gaat het bij jou ook niet makkelijk op dit moment.

Liefs Dyja

12. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Ik wil je ff een dikke knuffel geven. Heel veel sterkte.

13. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Sterkte.
    Geef jezelf de tijd om dit te verwerken, als jij nog niet wil gaan werken moet je dat ook niet doen. Volg je eigen gevoel.

14. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    ergens in Nederland
    Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties meiden. Dat geeft je toch wel weer positieve kracht. Ik heb ook besloten om mijn werk even te laten voor wat het is. Mijn planner begreep er niet veel van en vertelde mij dat ze mij op verlof zou zetten in plaats van ziek want ik was niet ziek zei ze:x Sommige mensen weten echt niet waar ze over praten. Ik ga volgende week mijn manager bellen, hopelijk heeft zij wel begrip voor deze situatie.

Liefs Dyja

15. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    heel veel sterkte gewenst meid

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dyja, wat rot voor je allemaal! Even ter info: je hoeft je baas niet op de hoogte te brengen van de reden van je ziekmelding. Bovendien kan je werkgever niet bepalen of je wel of niet in staat bent om te werken. Als de werkgever het niet vertrouwt moet er een bedrijfsarts worden ingeschakeld. Die kun je wel op de hoogte brengen, maar die heeft een beroepsgeheim. Het is ronduit onbeschoft dat er verlof wordt geschreven bij een ziekmelding, dat mag wettelijk helemaal niet. Ik zou me morgen dus wederom ziekmelden, zonder opgaaf van reden.

Suus

17. Female

Female Niet meer actief

Dsnkjewel! ;)

Deel Deze Pagina