Ik had met de zwangerschap van Britt tot week 39 geen 1 striem. En de laatste week is het toen echt erg geworden. En nu .. hou op, echt niet leuk meer
In m'n vorige zwangerschap niets gehad en nu ook nog niet. Smeren helpt echt niet, het ligt er aan of je aanleg hebt en hoe snel je huid groeit.
Ik smeer mijn buik elke dag in maar puur voor de verzorging en niet om striemen te voorkomen omdat ik weet dat zo'n creme niet helpt tegen striemen. Striemen ontstaan door scheurtjes onder je huid waar een creme niet bijkomt. Ik heb nu nog geen striemen maar wat er niet is kan nog altijd komen.
Ik ben een wandelend stuk marmer Begon bij de eerste in week 36, bij de tweede kwamen er in week 24 enkele bij en bij deze uk al sinds 13 weken erbij, en deze keer zijn het er veel Ben nu al zo rond als op het laatste van m'n zoontjes En idd: smeren helpt niét! Koop ik dan een enorm dure crème van mustela, bah...
ineens sinds deze week, paarse kleine streepjes, jeuken en doen zelfs af en toe zeer, en ik heb regelmatig gesmeerd (6 dagen van de 7 per week) ik baal er wel van
na de bevalling pas.. toen kwam ik er pas achter. Niet op mijn buik maar alleen op mijn bil en boven benen.
ja en de mannen zeggen wel ... voor mij ben je even mooi . dat is gewoon bull shit want je straalt het uit dat je ermee zit ( als je ermee zit) en dat zou ik zeker doen ik was echt erg bang omdat mijn moeder echt helemaal onderzit. Een paar strepen maakt me niet uit hoor maar zo een buik onder de striemen wat je bijelkaar kunt pakken wel. mijn moeder zit er nu nog mee getekent voor het leven. en over dat smeren het zal niet helemaal helpen maar ik denk wel een beetje de massage wat je erbij doet. En veel water drinken is ook goed. houdt ook de huid soepel dus geen koffie ! dat droogt de huid uit. Het zal niet helemaal te voorkomen zijn maar een beetje denk ik wel hoor gewoon gezond leven! veel drinken veel slapen enz enz succes groetjes kimberly
nog geen te ontdekken maar ja ben nog niet op de helft. me buik is wel flink aan het groeien nu maar me huid is niet strak of gespanne terwijl ik normaal toch een heel plat en strak buikje heb. dus wie weet ben ik een van de gelukkige. zoals ik al eerder zij bij mijn zus begon het bij de harde buiken maar me moeder heeft 5 kinderen gehad en bij haar was het daarna nog striemvrij
tot nu toe een gafe buik ik smeer wel... maar goed, schijnt op zich niet te werken, maar is gewoon lekker
bij mij zijn de eerste door sinds gister!Bij de eerste had ik nergens iets, en nu in de laatste weken,ach ik krijg er iets moois voor terug........
de laatste nacht met de bevalling. Bij de 2e helemaal niets alleen de oude van de 1e. Ze zijn bij mij ook bijna niet zichtbaar, zijn nu witte lijntjes. Ach voor het goede doel, je veranderd er niets aan.
ik ben striemvrij gebleven na een zwangerschap van ruim 41 weken. Maar nu lees ik dat iemand na het stoppen met BV ook nog striemen kreeg. Nu, dat wacht ik dan maar effe af.... zover is het nog niet. Karin
Ik heb ook de laatste weken striemen gekregen... Het zijn er gelukkig niet heel veel dus ik stoor me er ook niet heel erg aan.... Ik ben wel bang als ik straks voor de 2e keer zwanger ben wel helemaal onder de striemen ga zitten.. Ik zou het persoonlijk wel heel erg vinden al krijg je er iets moois voor terug...