meer last van moeder dan van schoonmoeder wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Winter, 30 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winter

Winter Actief lid

5 dec 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    Mijn schoonouders zijn ontzettend lief, ze "moeien" zich enkel als ik hun mening vraag, mijn schoonvader zegt soms wel es zijn gedacht omdat hij ons soms wil waarschuwen voor financiƫle zorgen ofzo, daarin kan hij wel eens in op gaan. Maar meestal zijn het mijn schoonouders die dingen vragen hoe wij alles zien en willen regelen. Mijn ouders daarintegen zijn iets lastiger, mijn mama zou zich graag overal mee moeien enkel om ons bestwil hoor maar 't komt zo kinderachtig over, alles wat we zouden willen kopen wil ze weten en we doen hier vaak een leugentje om bestwil. Onlangs vroeg ze of ik borstvoeding ga geven en ik zei: nee ik begin er niet aan en ze ging meteen in de lucht zo van: "waarom niet en da's goed voor de baby en voorkomt kanker,..." pfff Gelukkig heeft ze een goede band met mijn man en mijn man kan ontzettend goed en op een beleefde manier met haar discussieren over alles en op 't einde heeft ie haar zo ver gekregen dat hij zijn zin heeft. :p Hij argumenteert nu eenmaal beter dan ik, ik ga vlug de lucht in als ze weer eens komt aanzetten, mijn papa houdt zich een beetje op de achtergrond hij vindt het wel amusant hij is gewoon ontzettend trots dat ie opa wordt en hij is er enorm gerust in dat wij hem wel zullen verwittigen als we iets nodig hebben. Leve papa dus.

Liefs Winter ***

2. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Misschien moet je er eens over praten met je moeder, ik zou dat makkelijker kunnen met mijn eigen moeder dan met mijn schoonmoeder, ik heb er trouwens geen last van beide moeders bemoeien zich er niet mee, alleen als ik daar om vraag.

Deel Deze Pagina