mooi strak buikje hoor! Ik had ook een navelpiercing, maar heb deze eruit gehaald omdat ie niet lekker meer zat. Ik heb toevallig ook gisteren en vanochtend licht wat bruinverlies gehad. Schrok heel erg, maar heb de vk gebeld en die zei zolang het bruin is en je hebt geen buikpijn hoef je je geen zorgen te maken! lekker ontspannen dat is ook beter voor je kindje. Als het wel rood zou worden of ik zou erge buikpijn krijgen moest ik weer bellen en zou ik eerder een echo krijgen. en wat betreft het geslacht..grappig is dat het mijn ouders denken alleen dat het een jongetje wordt we zullen het zien..moeten nog een paar weken wachten.
ja ik weet nog niet wat ik met mijn navelpiercing doe, misschien neem ik wel een zwangerschapsnaverpiercing ! ooh heb jij dat ook gehad ! ik heb het zaterdag en gisteren gehad en ik heb vanochtend de vk ook gebeld en die zei hetzelfde, en dat het innestelings bloed kan wezen (oud bloed). vandaag was het nog een klein beetje, maar je maak je zo ongerust erover ! en idd als het rood bloed word dan zou ik ook een echo eerder krijgen. bij mij weet alleen mijn schoonmoeder het ! en die denkt ook een meisje haha, maar wij willen niet weten wat het wordt ! als ik mijn echo heb gehad dan mag iedereen het weten, dan jhebben we ook zekerheid dat het goed zit, het is wel moeilijk voor me te houden!!!
ik vind het ook moeilijk om voor me te houden! Vooral niks meer drinken bij vrienden enzo is lastig. Gooi het steeds maar op een buikgriepje en blaasontsteking Hier weten mijn ouders, schoonouders en zwager+vriendin en schoonzus+vriend het. Iedereen reageerde superpositief, behalve de vriendin van m'n zwager.. vrijdagavond gaan we bowlen met een goede vriendin van mij en haar nieuwe vriend.. ze had het al over gezellig borrelen enzo. Ik denk dat we het haar dan ook gaan vertellen als de echo goed is.
ja is ook moeilijk ik moet ook steeds zeggen tegen me vriendinnen dat ik kan drinken en een smoes verzinnen. dat is erg vervelend haha ik wil het ook echt pas naar me eerste echo vertellen ! maar ben benieuwd of het me lukt.
vandaag mijn eerste positie ondergoed al gehaald en broek ook want werkkleding pas ik al niet meer doet gewoon pijn. we weten niet hoever we zijn we denken deze week 6 weekjes foto net snel even gemaakt niet erg duidelijk dus
Bij mij werd het pas echt zichtbaar voor vreemden vanaf een weekje of 26 denk ik. Om daarna met 32 weken echt te exploderen, me buik werd/is echt giga. Bekijk bijlage 147901 Voor de fun heb ik er nog even een fototje bij gestopt van 41 en 15 weekjes zwangerschap.
Wat een mooie buikjes al hier! Ik ben vandaag 8 weken zwanger en heb nog geen buikje, alleen 's avonds voel ik t zelf wel, alleen je ziet t niet echt nog. Op zich niet erg, nog tijd genoeg voor n buik en zwangerschapskleding. Ik heb woensdag mijn eerste echo, spannend!
Nu vind ik het eigelijk nu pas een buikje, hiervoor ook wel iets maar niet noemenswaardig dus bij mij 17/18 weken dat hij wordt opgemerkt .... soms ook nog niet eens hoor...Nou mag van mij wel eens komen, ik wil nu welleens pronken haha!