Mijn oudste dochter werd met 39.1 geboren en woog 4300gr en 52cm, en mijn jongste dochter werd met 39.6 geboren en was 4270gr en 52 cm.
Ik wil het nog een keer mee maken; lekker de laatste loodjes ervaren Mijn bevallingen; 28.3 - 40 - 28.5 - 23.2* wkn - nu hopen op nog een keer 40 wkn
De eerste is dmv een geplande KS gehaald op 39.6 Nu aan het afwachten wanneer nr 2 komt. Ik vind het zoooo spannend!!! Ze mag komen hoor! En snel ook graag
@Jla80, jou bevallingen zijn apart.. 2x 28 weken en dan 1 van 40 weken tussendoor. Hoop dat dit kleintje ook lang mag blijven zitten voor jullie!
Vandaag 35 weken en net wat ik al schreef oudste kwam met 36 en jongste met 34 weken, dus ben ik razend benieuwd wat dit kindje gaat doen hihi
42+1 ingeleid wegens overtijd 38+4 spontaan 38+6 spontaan Ik hoop deze keer echt de 40 weken vol te maken ik ben namelijk uit gerekend op 1 juli en onze andere kinderen zijn van mei juni en augustus dan hebben we dus mei juni juli augustus
Mijn dochter kwam met 38.2 weken na een inleiding. Volgens de vk had ik echter overtijd gegaan als ze niet hadden ingeleid, alles zat nog potdicht, niks verweekt en de bm lag nog ver naar achter. Ik ben dus erg benieuwd deze keer!
bij mij zat het op vrijdag (toen precies 41 weken) ook nog potdicht. 2 dagen later ben ik, zonder inleiden, bevallen. Ze had zelfs nog huidsmeer dus was er ook niet eerder klaar voor. Inleiden wilden ze bij mij pas met 41.5 gaan doen gelukkig.