ff van me afschrijven...

Discussion in 'Miskraam' started by Inger1979, Feb 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik wil ff mijn verhaal van me afschrijven, dit is zo bizar...

ik ben vandaag op dag 18 van mijn cyclus (dacht ik).

Maar dit weekend heb ik allemaal (vage) buikpijn met op zaterdag morgen helder bloedverlies en zaterdag middag en vandaag bruin bloedverlies en nog steeds die buikpijn. Nou deed ik vanmiddag een zw test en die knalt er meteen uit. Maar ik heb geen idee hoe lang of wat dan ook. Ik ben 19-01 nog ongie geweest...

Ik moet morgen soieso naar de gyn maar dit had ik niet verwacht... We zouden gaan praten over onze kinderwens en nu blijk ik zwanger en heb ik heftige buikpijn... zou dit nog goed aflopen?

ppfff zo onzeker allemaal...

liefs Inger

2. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Wat balen van de onzekerheid Inger, het kan natuurlijk nog alle kanten op.
    Hopelijk kan de gyn je vandaag meer uitsluitsel even en mag je gaan genieten van een hele mooie zwangerschap!!!

3. mem81

mem81 Actief lid

Jan 21, 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend.. ben benieuwd wat de gyn voor nieuws heeft!

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Jeetje meid, kan me voorstellen dat dit erg verwarrend en spannend is! Ik hoop dat de Gyn je vandaag goed nieuws kan geven! Succes en laat je hier nog weten hoe het was?

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je menstruatie is wel normaal verlopen toen? Want mogelijk dat dat een innesteling geweest is anders.

6. tulip

tulip Niet meer actief

nou spannend allemaal. Die innesteling wat rozemarijke zegt kan goed hoor. Ik hoop dat de gyn goed nieuws heeft voor je.

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Idd spannend! Houd ons op de hoogte en veel sterkte gewenst!

8. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

T was n bbz... Meteen n kijk operatie gehad en 1 eileider verwijderd en weer gecuretteerd... Pfffff hoeveel kan n mens nog hebben... :( ben er ff helemaal klaar mee... Bedankt voor jullie ber!

9. Anna83

Anna83 Bekend lid

Aug 12, 2008
    558
    0
    0
    Lieve, lieve Inger,

Kijk altijd een beetje op ZP hoe het met sommige meiden gaat en lees nu met tranen in mijn ogen je berichtjes....wat ongelooflijk K*T.
    Ik denk vaak aan je en gun het je zo graag!!!!!
    Wat is het leven soms oneerlijk BAH!
    Wil je heeel veel sterkte wensen en geef je vanaf hier een hele dikke knuffel meid.
    Logisch dat je het even helemaal hebt gehad, hopelijk gaat de gyn strakjes echt actief met jullie aan de slag!

Hopelijk kan je het een plekje geef.....denk aan je!!!

Liefs,
    Anna

10. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hoi anna. Bedankt voor je lieve ber. Oh je hebt ook n vmk gehad? Klote hé! Ook veel sterkte voor jou!! We hebben nog contact!

Share This Page