Hallmark kaarten

Discussie in 'De lounge' gestart door sweetangel100, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    leuk en makkelijk is hallmark he? ik stuur via hallmarkgreetz altijd verjaardagskaarten en bij geboortes een kaartje..en komt dan gewoon bij de mensen thuis in de bus..
    makkelijk en maar 2.18 euro en dat is al incl verzenden...en zijn mooie kaarten hoor... en omdat ik dan niet naar het winkelcentrum hoef, schijn ik beter in het versturen te zijn en vergeet ik het haast nooit meer haha..

3. sweetangel100

Ik ook suus, haha...
    Was toevallig net een kaart aan t sturen met greetz naar mijn nichtje, die heeft haar rijbewijs gehaald en toen zag ik een link onder in beeld waar dat stond :)

Een kaart met greetz sturen is vaker nog goedkoper dan dat je een kaart koopt :confused:
    2,18 euro voor kaart en versturen... Nou in de winkel kost een kaart al snel 2 euro en dan heb je er nog geen postzegel op!
    En nu kost het trouwen 2,08 euro :) ivm met kerstzegels :)

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik doe ook veel via greets.
    Met een eigen foto zijn ze ook echt heel mooi en van goede kwaliteit.

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik stuur ook altijd me kaarten zo scheelt een hoop en hier in de buursuper hebben ze alleen maar saaien domme kaarten

6. sweetangel100

Ja klopt Inky, met eigen foto zijn ze ook mooi!

7. Female

Female Niet meer actief

ik vind het ook makkelijk, vooral voor even snel of als het een beetje een 'verplichting' is, sommige verjaardagen ofzo.... maar verder vindt ik eigenlijk dat er niets gaat boven een ouderwets handgeschreven kaartje :D

Deel Deze Pagina