Hai dames, Vanavond lag ik ff op de bank . Ik moest gewoon ff huilen. Ik zit de hele dag al niet lekker in me vel, maar had ook het gevoel dat ik me emotie aan het opkroppen was onbewust. Want heb al een paar dagen het gevoel dat ik gewoon ff moest huilen. Nou is waarschijnlijk de spanning voor donderdag. Voor de echo. Het zat me geweeon ff te hoog. Toen ik tegen me vriend zei dat ik moest huilen zei hij gelijk laat het maar lopen. Als het er uit moet moet het er uit. Moet wel zeggen het lucht wel op. Gr Tam
Hallo Tataar, Dit is echt heel normaal hoor en het lucht inderdaad heerlijk op! Je hormonen kunnen hiervoor zorgen, en door de spanningen worden je emoties ook nog eens allemaal vergroot. Maar schroom niet en huil lekker uit, dat lost echt op. En fijn dat je vriend dat ook kan zeggen, dat je het lekker moet laten lopen, want veel mannen weten vaak niet zo goed wat ze met een huilende vrouw aanmoeten wanneer hier geen aanwijsbare reden voor lijkt te zijn. Ik moet zeggen dat ik ook vanaf het begin van de zwangerschap en nu nog af en toe vaker moet huilen dan normaal (normaal alleen 1 dag voor ongi een huilmoment :-D). Maar nu kan ik bij alle 'zielige' liedjes op de radio al wel janken, dus die vermijd ik maar, hihihi. Succes met je echo, komt vast helemaal goed meid ik hoop dat je snel verder kunt met genieten! Liefs Snoozie
Hoi hoi, hier gisteren hetzelfde probleem.... Ik verveelde me in eerste instantie al dood, maar als iemand vroeg om iets te doen, dan zat dat er ook al weer tegen...! Gisterenavond dan maar even al huilend op het bed gelegd... Heeft enorm goed gedaan, vandaag ben ik al stukken beter! Het kan maar helpen, ik heb geleerd van de tranen gewoon te laten lopen als ze komen.... Niet inhouden dat maakt het alleen maar erger! je bent trouwens ook niemand verantwoording schuldig hé! Groetekes
Ik ging gisteren ook zomaar huilen ( En ben nog steeds emotioneel.. Ben nu op het werk. En als straks iemand wat gaat zeggen tegen me denk ik dat ik weer ga barsten.. pff die zwangerschaps hormonen toch
Hier nog eentje! Ik met m'n grote mond verkondigde dat de hormonen me niks konden maken. Was ik even verkeerd. Ik heb nogal vaak last van huilmomenten. En zoals nu. Ben doodsbang voor wat binnen een paar uutjes komen gaat. Tweede echo, urine weer testen, bloeddruk, bloed afnamen (weer wachten op de resultaten) ... Ik ben zo bang dat er iets mis zal zijn. Hierdoor komen de tranen ook al sneller! Ik probeer wel positief te blijven.
ik huil normaal echt nooit... dat is dus het probleem. mijn vriend zit me dan echt aan te staren van wat doe jij nu :S meestal laat ik alles ff gaan als ik in bad zit of helemaal alleen thuis ben ofzo lekker op mijn gemak uitjanken zo heb ik wel een x gehad dat ik zo hard de slappe lach had en ineens kei hard begon te janken sloeg nergens op.... gelukkig had niemand het in de gaten want ik deed alsof die tranen kwamen door het lachen hihi