Zoals de titel al zegt: in welke week is het het leukst om een pretecho te laten doen? Met 20 weken doen we wel de echo bij de verloskundige. Nu twijfel ik of we ook nog een pretecho gaan laten doen. Met hoeveel weken kun je dat dan het beste nog doen? 24 weken of nog eerder? groetjes Nikkie
Tja das je eigen keus,...wij hebben er 2 laten maken, eentje met 18 weken en eentje met 25 weken En met de vorige eentje met 22 en 29 weken
Wij hebben bij mijn vorige zwangerschap eentje laten maken met 21 weken, wij wilden het geslacht ook graag weten en rond die tijd is dat te zien...
Wij doen dus ook al de echo met 20 weken bij de VK. Dan kunnen ze ook zien wat het geslacht is. Ben zo benieuwd! Nog vier weken wachten. Maar de pretecho zit er dan zo dicht op. Met 24 weken ofzo lijkt me dan wel wat. Voor mijn vriend hoeft het niet perse, dus we overwegen het nog. Met 20 weken kun je je kindje ook al zien maar dan is het natuurlijk geen pretecho en echt een medische echo. groetjes Akke
Ik heb over 4 weekjes een 3d/4d echo Ben zoooooooooooooooooooooo benieuwd ! Kan niet meer wachten -x-
Ze zeggen dat het bij 25/26 weken het mooist is, omdat de baby dan nog niet te groot is en hij begint dan lekker vet te ontwikkelen. Daarvoor heeft hij nog geen vet, dus bijvoorbeeld de wangetjes zijn nog niet mooi rond. Dit is mij verteld door de VK. Wij gaan volgende week woensdag, ik ben dan 25 weken en 3 dagen! Ik heb er echt zin in!
ik heb er 1 gehad met 17 weken --> puur voor de geslachtsbepaling want ik kon niet meer wachten...was echt een super mooie echo van 1/2 uur. en zaterdag hebben we er weer 1...dan ben ik 26 weken en dat is 4-d