Vanaf het einde middag voel ik me heel erg ongemakkelijk. Ik heb erg veel last van menstruatie krampen die uitstralen naar mijn rug en benen en onregelmatig maar wel steeds terug lijken te komen. Ook ontzettend veel steekjes in mijn vagina sinds een paar uur en de kleine is 'onderin' ook flink bezig. Mijn buik voelt vreselijk zwaar, alsof er iemand op ligt en ik wordt om de haverklap misselijk. Daarbij ben ik erg winderig (gewoon lucht) maar die wel zorgen voor korte harde buiken. Slapen lukt me ook echt niet want ben gruwelijk emotioneel en voel me echt heel erg ongemakkelijk. Morgen vroeg gelukkig naar de vlk.. zal zo'n opluchting zijn als ik al mijn zorgen eindelijk kan uitspreken.
tKan zijn dat je kleintje aan het indalen is, maar bij twijfel altijd even bellen he! Al heb je morgen een afspraak, daar zijn ze voor!
Bij groeiecho van 32 weken lag hij al ingedaald, of kan het zijn dat ie dan weer terug omhoog gekropen is? Mijn zorgen zijn vooral betreft die groeiecho. Ivm suikerwaarden terug op tweede lijn gezet en 2 weken geleden lag het buikje op 38+3 terwijl ik 32+3 was. Hoofdje, beentje en armpjes lagen op 33+4 en daar ben ik erg van geschrokken. Dus die zorgen kan ik morgen eindelijk uit gaan spreken.
Ik had gisteren precies hetzelfde als jou! De dagen ervoor ook al wat maar gisteren was het echt aanwezig. Moet woensdag naar de vk. Vandaag eens kijken hoe de dag gaat. Heb trouwens ook de hele tijd hoofdpijn....
Apart, heb nu nergens geen last meer van alleen beetje zwaar gevoel in mijn buik en mijn bekken doen vreselijk zeer. Ze kraken ook behoorlijk, best eng.. toen ik me net omdraaide voelde ik echt plop plop.. :/ Hoofdpijn heb ik gelukkig niet, heel de zwangerschap maar 2 keer echt gehad wat hemels is want normaal heb ik elke week wel een dag fikse migraine. Jij ook succes morgen bij je vlk.
Dat van je bekken klinkt ook niet helemaal goed! De hoofdpijn is pas sinds enkele dagen. Misschien een week. Gaat ook niet over na een nacht slapen. En om nou de hele dag door paracetamol te slikken vindt ik ook niks... We gaan het weer beleven vandaag
Nou mijn controle is een beetje tegenstrijdig. Van de ene kant gerustgesteld omdat ons ventje geen groeipiek heeft laten zien en de groeilijn dus netjes volgt. Maar wel wilde ze dat over 2 weken nog een echo gemaakt werd, dat ik toch nog een extra groeicurve ga doen over 2 weken en ze heeft mijn volgende controle bij de gyn gepland. "want dan hadden we een volledig plaatje en konden we een plan trekken" dus nu weet ik eigenlijk nog niets haha. Maar ons ventje doet het verder goed, hardslag was prima hij lag lekker te draaien onder haar handen en mij bloeddruk was ook goed. Ze heeft alles genoteerd, elk klachtje wat ik heb dus daar voel ik me wel weer prettig bij. Als ik het echt niet trek mag ik bellen en dan krijg ik nog een slaappil dus dat is ook wel een kleine geruststelling. Maar misschien doen de komende koele dagen al wonderen. Succes Sanjor, hoofdpijn is echt niet grappig.
Hoort echt bij die laatste weken. Groeipijn. Indalen. Voor weeën. Gewoon moe. Kan allemaal. Zorg voor warmte en ontspanning. Douche of bad. Languit op de bank.
@Brabantsmeisje; Wat fijn dat de controle tot nu toe goed was! Ben heel erg benieuwd naar de echo over 2 weken... Ja die hoofdpijn.. gek wordt ik ervan.. heb net 3 uur geslapen en nog steeds niet weg.. Zou nu zo weer me bed in duiken..