Ik heb een geplande keizersnede gehad met 39 weken en 4 dagen (mijn meisje lag in stuit). Ik denk dat ze anders nog wel een tijdje was blijven zitten !
met 29 weken, of misschien ook wel met 27 weken en 6 dagen. Deze eerste naar aanleiding van wat de artsen na de geboorte van onze zoon inschatten, de tweede naar aanleiding van de termijnecho. Veel te vroeg dus. Ik heb er in totaal twee uren over gedaan
ben bevallen met 38,5 weken.Kreeg ook de laatste weken van me zwangerschap een erg hoge bloeddruk, dus was ook beter dat hij iets sneller zou komen. groetjes
Hoi, Ik ben met 36 weken, 4 dagen bevallen. Ik had 's morgens al 4 cm, niks van gevoeld. Later op de dag vliezen gebroken door arts en ingeleid met infuus. om 18.00 u was onze zoon geboren.
Ik ben met 37 weken en 6 dagen bevallen. Had op 31 december 2008 veel harde buiken en steeds 40 graden koorts. Dit kwam dus omdat het al begonnen was. Op 3 januari braken om 10 uur in de avond mijn vliezen en om 12 uur kreeg ik mijn weeen pas. Vond het wel een voordeel (voor mijzelf dan) om gelijk in het diepen gegooid te worden.