ben van xander bevallen met 35+5 zwangerschap, de bevalling is zelf op gang gekomen. begon met lichte weeen en snel daarna braken me vliezen.
ehm...die vraag is vast al gesteld, maar waarom gaat de poll maar tot 40 wk? Ik ben hier bevallen met 42 weken, spontaan op gang gekome. 26 uur weeen en anderhalf uur gepersd daarna nog.
42 weken + 1 dag, mevrouwtje had het primmmaaaa naar haar zin . Met 42 weken precies ingeleid en ze zou dus eigenlijk met 42 weken precies geboren worden maar ze wilde blijkbaar zo graag op de 23ste geboren worden dat ze om precies 24:00 aanstalte maakte om te komen (toen had ik 10cm) uiteindelijk is ze om 03:09 geboren.
ik ben met 39 weken en 1 dag zwanger toen ik bevallen was van mijn zoontje. de weeen begon met 39 weken.
41 Weken en 6 dagen. Ik was 2 december 2008 uitgerekend en mijn dochter kwam 15 december 2008 op de wereld.
met 37weken en vijf dagen,ik zou worden ingeleid en ze wilden de boel nog eerst rijpen dmv van een propess veter(iets met stimulerende hormonen)maar ons mannetje kwam al uit zichzelf!!!
De eerste met 40 weken en 4 dagen ( ingeleid na meer dan 48 uur gebroken vliezen ) De tweede met 37 weken en 2 dagen Liefs Suzanne