Dag dames, Ben heel onzeker geworden na mij n eerste echo. Heb pas na 2 weken overtijd te zijn een positieve test gehad van clear blue en die gaf toen 1-2 weken aan. Nou heb ik als ik van mijn laatste menstruatie uitga een echo gehad met 8 weken maar daar was alleen een lege vruchtzak met dooier te zien wat overeen zou komen met een zwangerschapsduur van 5 weken. De dag nadat ik de echo had heb ik nog een clear blue test gedaan en die gaf toen 2-3 weken aan,dus rond de 5 weken,dit zou dan overeen komen et de echo. Maaaaaar als ik van mijn laatste menstruatie uitga zou ik al 8 weken moeten zijn. Nog meer mensen zoiets meegemaakt en zou ik gewoon korter zwanger zijn of zit het toch fout en heb ik miss een windei. Heb over 2 weken weer een echo in de hoop dat er dan iets te zien is. Heb in de tussentijd geen bloedverlies of krampen gehad,heb wel een week voordat ik positief teste roze slijmverlies/afscheiding gehad. Nou heb ik trouwens soms last van gelige slijmige slierten afscheiding,lijkt net snot,,,,,,,,,is dit normaal
Het kan goed zijn dat je een langere cyclus had waardoor je ei (veel) later is geweest, dat is dan ook de reden dat je pas zo laat positief testte en dat je nu 5 weken zou zijn ipv 8 weken. Ik vrees dat je helaas niet meer kunt doen dan gewoon rustig je volgende echo afwachten en hopen dat er dan iets meer te zien is!
Hier dacht ik ook 8 wkn zwanger te zijn volgend mijn cyclus. Volgens de echo bleek dit niet het geval. Er was dus ook nog geen hartactiviteit.. na 2 wkn mocht ik terug komen en inmiddels is onze spruit alweer 9mnd! Het waren 2 verschrikkelijke wkn, probeer het los te laten!
als je pas na 2 weken een positieve test had denk ik dat het heel goed mogelijk is dat je cyclus langer was. en dat je daarom nu pas een vruchtje hebt van 5 weken. wil je geen valse hoop geven maar vind het er positief uit zien in dit geval. als je meteen positief getest had dan had het niet geklopt. heel veel sterkte de komende 2 weken en hoop echt voor je dat het gewoon goed zit.
Ik had precies hetzelfde. Ik was ook minder lang zwanger door een laat ei. Maar nu al een mini baby te zien met schoppende beentjes en heel snel kloppend hartje! Dus probeer je geen zorgen te maken en bespreek het anders met een vk of arts.
Het feit dat je later testte, en hetgeen je vertelt, doet me vermoeden dat je een laat ei hebt gehad. Ik had op 4 weken al positief getest, op 8 weken zagen we een leeg vruchtzakje, dus dat klopte hélemaal niet... ik ben het dan ook verloren... Maar jij testte nu te laat, je CB geeft 2-3wk aan, dus ik denk echt dat je maar 5 weken ver bent !! Ik heb er een positief gevoel over Wanneer mag je terug een echo ? Positief blijven...
Mag donderdag 4 april terug voor een echo,hoop dat er dan iets te zien zal zijn. Echt zo zenuwslopend dit wachten.
Hier hetzelfde verhaal.. Gisteren mijn echo gehad.. Nou zou ik volgens mijn menstruatie pas 6,5 week zwanger zijn.. En k testte pas 8 dagen later positief.. Dusja.. T eitje leek op 5--5.5 week dus dat kan kloppen.. Succes met wachyen, weet hoe vervelend het is..
Poeh wat spannend... Ik had ook een lege vruchtzak met 8 weken en dit is helaas niet goed afgelopen. Sterkte met het afwachten!
Ik had het ook ik dacht 10 weken te zijn maar was toen 9... Later weer een week terug gezet....laat ei en waarschijnlijk langer onderweg geweest door de eileider naar de baarmoeder......heel vreemd maar er loopt hier toch echt een kleine meid rond! En die afscheiding had ik ook bij al mijn zwangerschappen in vreemde kleur......meid ik hoop dat de weken voorbij vliegen! Duim voor je dat het goed zit
Ik zeg late eisprong Als cb toen 1-2 zei was je net 4 weken zwanger of zelfs korter Ik ben ook zwanger geworden in de tijd dat ik dacht overtijd te zijn, hele late eisprong
Afgelopen december 2012 gestopt met de pil. 31 dec laatste menstruatie. Op 13 feb 2013 positief getest 2-3 clearblue.. Eerste echo eind feb waar ik exact 8 weken zwanger zou zijn. Op de echo een leeg vruchtzakje te zien van een zwangerschap rond 5 weken. In tranen en stress want na mijn mening kon dat niet vooral omdat de clearblue ook al 2-3 had aangegeven 1,5 week daarvoor. Ik moest ook twee weken wachten. Met uitrekenen en de "klus" dagen had ik terug gerekend en het kon allen nog positief uitpakken als ik bij de echo 5,5 weken was en dan zou de innesteling 5 dagen geduurd hebben. Die week had ik veel stress en ik had gelezen dat vrouwen testen bleven doen en als deze dan lichter zouden worden er een miskraam aan zou komen. Dus 5 dagen. De echo een test gedaan die nog maar de helft zo donker was. Helemaal in paniek gebeld na de vk. Kon 3 dagen later terecht dus en week na de eerste echo. Kwam daar en ging er vanuit dat het mis zou zijn. Toen zag ik een mooi klein vruchtje met een mooie hartslag 6 weken en twee dagen! Nu inmiddels 4 weken verder en 4 mooie echo's verder waarin die ukkie goed gegroeid is! Die stress blijf je toch hebben ondanks wat iedereen zegt! Sterkte en hoop dat je net zo verrast word met goed nieuws als ik!
Het wachten blijft het lastigste... ook als het goed gaat... door mijn miskraam ben ik bij deze zwangerschap tot 16 weken echt ongeduldig geweest... had zo'n nood aan zekerheid... Wat Puk suggereert, kan je misschien doen... om de paar dagen eens testen... of eind deze week/begin volgende week nog een CB digi doen Succes!
Voor alle dames die zo lief zijn geweest om op mijn vraag te reageren en mij een beetje hoop hadden gegeven. Ben vandaag voor de echo geweest en er zat een babytje en we hebben een mooi kloppend hartje gezien. Volgens de echo zou ik nou bijna 6.5 week zijn. Heel raar omdat ik volgens mijn laatste menstruatie al 10 weken had moeten zijn. Maar gelukkig is alles goed en hebben we over 6 weken weer een mooie echo.