Bij 18,7 weken wist ik zeker dat ik de baby voelde! Sinds dien voel ik wel bijna dagelijks iets! En in vind het geweldig!
wat leuk dat jullie allemaal reageren en gaaf dat er zo veel verschillen is kwa wanneer voel jij je kindje thanx allemaal en ga door met reageren vind het leuk om te horen allemaal
Ik ben nu 18 en 4 dagen en voel ook nog niks soms lijkt het er op of ik het kindje voel maar weet het niet helemaal zeker! Wel spannend allemaal hoor !
Bij mijn eerste aan bijna 19 weken, nu bij mijn 2de aan 15 weken en 3 dagen! Ben morgen 18 weken! Hoop dat ik dinsdag het geslacht weet! cate
Ik voelde mijn kindje met de 20 weken voor de eerste keer echt, dus toen wist ik zeker dat ik haar voelde! Toen ik 22 weken was heeft mijn man haar voor het eerst gevoeld.. Ik voel haar nu iedere dag wel maar niet de hele dag door..
Hallootjes, Ik wist het zeker dat ik de kleine voelde met 17 weken precies. Daarvoor ook wel wat maar wist t niet zeker! Mijn vriend voelde de kleine met 19 a 20 weken! Nu reageerd de kleine altijd op de hand van papa! Echt lief! Liefs Almira
grappig dat je dat schrijft Almira! Dit heeft mijn vriend ook! Zodra hij zijn hand op mijn buik legt voelt hij de kleine heel snel! Leuk he
ik hoorde laatst iemand zeggen dat ze de kleine met 11 weken al had gevoeld, maar dat heb ik maar met een korreltje zout genomen want dat is wel errug vroeg
ik vind het ook wel vroeg ik vind mezelf al vroeg maar mijn schoonzus voelde het ook al met 12 wkn en wist het geslacht ook al