Hoi meiden, kan het zijn dat je al heel snel een buikje hebt? Ik heb nl. echt een buik die ik echt niet kan inhouden?!
Ohhh wacht, je bedoelde natuurlijk: Ja echt? Dat haar buik nu al zo opgezet is natuurlijk #-o Sorry, ik las even te snel, schijn ik vaker last van te hebben
Ik kreeg met 8 weken mn broeken niet meer dicht! Met 9 weken heb ik zwangerschapskleding gekocht. Dus ja, het kan en je bent niet de enige
bij mij begint nu pas echt een buikje te komen.. maar ik had ook zo rond de 9 weken al een beetje een buikje van de opgezette darmen en de hormonen.. dus dat kan zeker wel.. ook snoepte ik meer dan normaal.. dat is nu ook weer stabiel gelukkig haha..
ik heb hier idd ook al last van vanaf 4 weke eiegenlijk al ! af en toe kan je het bijna niet bedekken ik heb soms al moeite met broeken hihi maar hoort er ook bij he !
nou hier al een mega buik door mijn darmen bij 8 weken ! mensen zeiden al je bent dik aan het worden ! ik schaamde me zelfs .. we hebben het pas bij 12 weken verteld maar ik liep met weer 10 al in positie broeken paste echt niet meer in mijn kleding ! ben nu verder niet veel aangekomen maar heb al wel echt een mega buik maar je ziet ook echt dat het beeb buik is ! dus ik vind hem super ! maar in het begin was het wel ff vervelend !
Dacht al dat ik gek was, hahaha.... Nu heb ik al jaren last van mijn maag en darmen waardoor ik vaker een opgezette buik heb maar dan zakt het na een paar dagen wel maar nu dus niet! Voel ook wel dat er van alles gaande is in mijn buik dus vind het niet raar of vervelend ben alleen bang dat mensen het wel sneller zullen zien misschien?! Mijn collega vertelde na 3 maanden dat ze zwanger was en toen zag je helemaal nik! En ik zie het bij mezelf nu al... Nou ja, we zullen wel zien hoe het loopt anders kan ik altijd zeggen dat het de decembermaand is geweest
ik heb nu ook een behoorlijk buikje waarvan je zou denken dat ik al verder ben dan 5 weken. maar vanochtend dacht ik toch dat mijn buikje minder dik was als gister, kan dit? ik begon me al zorgen te maken maar zijn dat dan ook je darmen dat ze de ene dag wat opgezetter zijn dan de andere dag? groetjes....
ik heb ook al moeite met het dichtkrijgen van mijn broeken... de helft van de dag loop ik met mijn knoop open. gelukkig is het echt truien weer dus niemand die het ziet. Ikkuh, ik vraag me toch af hoe het komt dat je zo slecht kunt spellen. Ben je dyslectisch?
thura haha dat is msn taal in enschede zo praten wy eenmaal op msn en is moeilijk om je hier netjes te gedragen ma zal me best doen
ik vind het echt onmogelijk te lezen, denk de hele tijd dat er iets niet goed met je is ofzo... Mijn nichtje deed dat ook (die is nu 16) in emails. Ik heb haar toch maar gevraagd of ze Nederlands naar me typen wilde want ik begreep de helft niet. Ik voel me wel een oude muts nu
whaha ach dat kan gebeuren.. zal me best doen.. ma ken je helaas niks beloven! wy korten de woorden hier heel erg af.. met alles!.. haha.. moet je gewoon kennen denk k