Bandenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zara75, 16 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Ik heb de hele avond al last van een kramperig gevoel aan weerszijden van mn buik, ter hoogte van mn navel. Kan dit groeipijn zijn of bandenpijn?
    't Is best een pijnlijk gevoel..

2. LaNina

LaNina Actief lid

22 jun 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit gevoel had ik gisterenavond ook, maar dan één kant van mijn navel. Bij nader inzien heb ik dit ook al eens eerder gevoeld op precies dezelfde plaats. Ik zou eigenlijk niet weten wat het is, maar ik denk dat het het er gewoon bijhoort.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik denk groeipijn......bandenpijn had ik als ik bv te snel opstond of draaide in bed.....dan trok hetnhelemaal erg aan mijn banden en dit was een vies pijnlijk gevoel....

Wat jullie omschrijven lijkt me meer groeipijn

4. Bandenpijn zit in je liezen en is een trekkerig of stekerig gevoel. Maar het kan best groeipijn zijn, je zit aan de 18 weken dus volgens mij zit er dan ook wel een groeispurtje aan te komen.

5. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik heb vooral bandenpijn in mijn rug. Nooit in de liezen gehad tot nu toe.
    Langs mijn navel eigenlijk alleen als ik een plotselinge beweging maak. Ik vind het een wat koud en stekend gevoel. Doet niet echt zeer. Meer oncomfortabel. Heeft ook met de termijn te maken denk ik.
    Ik weet nog wel dat ik 8 weken geleden naar de VK ben geweest voor aanhoudendende buikpijn. Dat bleken ook mijn banden te zijn. Toen had ik last tussen zij en navel aan weerszijden.

6. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ik heb rond de 16 weken deze pijnen gehad in mijn zwangerschap, soms best erg dat ik dacht dat het allemaal mis zou gaan.
    Deze pijnen hebben een paar weken aangehouden, niet elke dag hoor, maar wel vrij regelmatig, heb zelfs nog een test gedaan voor blaas ontsteking wat het niet was, maar de pijn is ook vanzelf weer over gegaan.
    Groeipijnen denk ik ook.

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Thanks voor de reacties, fijn om herkenning te lezen. Ik had al zo'n vermoeden, maar is altijd fijn als het bevestigd wordt.:)

Deel Deze Pagina