Nog lang niet, gaan over een 1,5 weken verhuizen naar een huis dat nog niet helemaal af is, zal echt laatste minutenwerk worden denk ik. Anders maar bij ons op de kamer.
Vorige keer door heel veel pech pas met ongeveer 38 weken en waarschijnlijk zal het nu weer zo zijn. Of misschien zelfs pas na d geboorte
Wij hebben alles al alleen moet er nog een vloer in en behangen worden. Dus het kan binnen een week af zijn, hopen dat dat lukt
Bij ons staat het al even klaar te zijn Ik vind het heerlijk, hoef ik mij daar geen zorgen meer over te maken!
hier was het kamertje rond week 22 al af. Ben ook net als GENM erg blij dat we daar geen omkijken meer naar hebben. Was overigens geen bewuste keuze maar de babywinkel waar wij gingen kijken had hele aantrekkelijke acties waardoor we zoiets hadden van waarom ook niet.
Heb vorige week geverft en ergens aankomende 2 weken gaan we behangen. De meubels worden ergens eind juli/half aug geleverd. Ben nu 24wk zwanger.
Wij hebben het kamertje besteld en komt over 3weekjes.. hopen dat het in week 28 is gestuct en er vloerbedekking ligt en dan waarschijnlijk week 30 klaar op gordijnen na.. kan niet wachten het in te richten
Wij krijgen de sleutels van ons nieuwe huis in week 36, snel verven en vloertje leggen, dan hopelijk alles in week 37 inrichten. Baby moet maar even rustig blijven zitten zolang...
Heu, weekje na de geboorte... Alles stond op de geboortelijst: bedje, lakentjes, matrasje etc... Dus eens de geboortekaartjes verzonden waren en de mensen de cadeautjes kochten, konden we beginnen Gordijnen na een maand of 4...
Bij ons kwamen bij 24 weken ong de meubels. Toen natuurlijk meteen alles inelkaar gezet en ingeruimd. Nu alleen nog de kleine dingetjes.
ghehe haar baby kamertje...nou ja de kamer was bruikbaar gemaakt toen ik tegen het eind liep, maar haar echte kamertje is in gebruik genomen toen ze bijna 4 maanden was...... We zijn net na de geboorte verhuisd, en had niets tot weinig aan de andere kamer gedaan..enkel een ander kleurtje op de muren (die er heel vies uit zagen met bruine vlekken enz.....) In het nieuwe huis helemaal goed ingericht en leuk gedaan!
Tsja... nog lang niet vrees ik. We zijn net verhuisd en zijn nog aan het verbouwen. De toekomstige babykamer staat nog vol met dozen en andere troep. Er moet nog een dakraam geplaatst worden, geschilderd, behangen, vloer leggen, meubels hebben we al wel maar staan nog uit elkaar, verder moet gewoon echt alles nog gedaan en gekocht worden. Ik hoop dat het met 37 weken toch echt wel af is...
ik kan niet wachten tot ik (mag van wederhelft ) kan starten met behangen. van mij mag het voor de 20ste week klaar zijn hoor. we krijgen daarna een hele drukke periode en schiet ik alleen maar van in de stress. bij mijn vorige zwangerschap wilde ik heel veel doen als ik met verlof ging, heel veel shoppen voor de kleine, had geen enkel pakje, kamertjes moest de finisching touch nog hebben maar belande met 34 weken in het ziekenhuis en moest het aan andere overlaten. ik had toendertijd heel bewust geen kleertjes en zo gekocht omdat me heerlijk leek om in de verlofperiode elke keer wat leuks te kopen als ik het zag. dus nu zorg ik dat alles helemaal af is en ik het kan doen op mijn manier
Echt af af? Bij ons staat het kamertje en is er behangen, maar echt af is het nog lang niet. Ben nu 13 weken zwanger...
Ik ben nu 23 weken en heb de baby kamer zo goed als klaar. Nog een paar kleine afwerkpuntjes (wat schilderijtjes ophangen, de kast vullen met nog meer kleertjes, enz), maar dat kan zo langzamerhand nog. Wij hadden ook de kluskriebels en had al heel vroeg de meubeltjes. Nu het klaar is kijken we af en toe even om het hoekje, dat is zo mooi en een fijn gevoel dat er straks een kleine in ligt. Iedereen alvast heel veel klusplezier.
wij zijn begonnen toen we de 20 weken echo hadden gehad toen we wisten wat t werdt, nu is t bijna klaar alleen moet er nog een lamp opgehangen worden, en een klamboe en dan is het echt af