Met hoeveel weken was de babykamer gereed?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door blij muisje, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij onze dochter ging het kamertje maar moeizaam, het moest echt helemaal gedaan worden, vloer, gips tegen de wanden ect
    Met 33 weken was het zo goed als af, en wilde ik met de kaartjes beginnen.
    Helaas met 33 weken werd ik opgenomen en met 34 weken is ze geboren.
    Dan zal je denken, dan moet de kleine meid toch in het ziekenhuis blijven dus heb je al de tijd op het kamertje af te maken, geloof me dat doe je niet!
    Op en neer naar het ziekenhuis, en vergeet niet herstellen!

Nu wil ik met 30 weken alles af hebben! enveloppen geschreven, kleertjes gewassen! alles kant en klaar anders heb ik geen rust.
    Ik wil niet dan mn man alles alleen moet doen als ik weer naar het ziekenhuis moet, we hebben ook een klein meisje rond lopen die haar aandacht nodig heeft.

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.059
    1.291
    113
    Nederland
    Hier is het inmiddels af! Tenminste.... op de laatste details na! Er moet nog een lamp komen, nog een aantal schilderijtjes enz... maar dat is echt het laatste! Afgelopen dinsdag hebben we de meubels gehaald en gelijk in elkaar gezet :D

3. Iefie

Iefie Niet meer actief

Hier nog niet af en moet zeggen, dat begint me nu wel een beetje onrustig te maken. De muren zijn geverfd en de meubeltjes worden binnenkort geleverd, maar dan moeten er nog gordijntjes, lampjes, lakentjes, een hemeltje en wat andere spulletjes komen. Hoop op zo'n 3 weken nog, dus dan ben ik ruim 30 weken! Eerst dacht ik 'heb alle tijd' maar gaat ineens zo hard!

4. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Wij zijn net deze week begonnen ben nu bijna 27 weken.
    Moeten nog aardig wat aanschaffen gordijnen, planken opbergdingen enz.
    Hebben gisteren de maxi cosi gekocht:D
    Maar ik ken ook zat meiden die met 16 weken al waren begonnen wij zijn niet zo snel:p

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Tja de babykamer is al helemaal klaar. Alleen slaapt mijn zoontje er nog in. Zijn nieuwe kamer moet nog helemaal gemaakt worden ;). Mijn ervaring is dat een pasgeboren baby zijn/haar kamer weinig (lees niet) ziet. Dus dan hebben we nog even.

Deel Deze Pagina