39+3 Ingeleid in verband met beginnende verschijnselen van zwangerschapsvergiftiging. Achteraf gelukkig niets aan de hand en snel bevallen van een prachtige gezonde meid!
10 dagen te laat jaja moest 's avonds binnen om ingeleid te worden de dag erop, maar die nacht begon het spontaan in het ziekenhuis; lekker handig
41 weken en 3 dagen... De dag ervoor gestript, maar ze zei dat het waarschijnlijk geen effect had. 's avonds kreeg ik een beetje krampen, maar kon nog gewoon dingen doen en we zijn gaan slapen. Toen werd ik wakker om kwart voor 2 en toen was het dus echt begonnen. Om 12 uur naar het ziekenhuis en om 5 over half 1 is hij geboren, wel met de vacuum. Maar dat maakte toen niet meer uit. Was al blij dat het allemaal nog vanzelf begon.
40 weken en 3 dagen bij de eerste. De tweede kwam eerder en nu wachten hoe lang het duurt voordat de derde komt. maar van mij mag ze lekker blijven zitten tot de 40 weken hoor!
Heb niet alle reactie gelezen maar volgens mij behoor ik tot de uitzonderingen.... Mijn eerste kwam met 42w3d!! pppffffff en zelfs toen nog geen wee gehad en hebben ze 'm er maar met een keizersnede uitgehaald. Volgens mij zat hij prima!