Dochter kwam met 42 wk en 1 dag... Ben wel benieuwd naar de dames bij wie de 1e dus zo laat kwam en hoe het dan zat bij de 2e?? Ik ben nu weer ingesteld op 42 weken...maar ja kan maar zo ook gewoon eerder zijn..
41 weken, toen is er besloten om in te grijpen dmv een inleiding. Bij ons laten ze je gelukkig niet meer zo lang over tijd lopen.
38 weken en 5 dagen en meiden die ongeduldig zijn geloof me het is het wachten waard ik was het zo beu ik wilde haar graag in mijn armen ik wilde haar zo graag zien ik ben super blij dat ze geboren is maar ik mis haar ontzettend in mijn buik (nooit gedacht) dus meiden geniet ervan zolang het nog duurt
Zoveel reacties had ik niet verwacht! Ik zie dat het echt helemaal uiteen loopt en dat er niets over te zeggen valt. De ene bevalt met 36weken al en de andere met 42 weken pas. Ik merk dat ik zelf steeds ongeduldiger wordt, maaaaarrrrr ik moet geduld hebben. En ik denk dat ik zoals zovelen, na de bevalling, het gevoel dat de kleine in je buik trappelt ontzettend zal missen. Dus tijdens het wachten rest mij niets dan te genieten hihihi.