40 weken en 4 dagen al een tijdje lichte weeen.. toen hebben ze me gestript en toen kwam alles super op gang.
Ik ben met 33+5 bevallen, kreeg weeën met 33+4, meteen weeënremmers, maar mijn dochtertje was veel te nieuwsgierig.
hier is onze meid met 39-5 weken geboren ik dacht eerst de 40 ga ik niet halen en toen het dichter bij kwam dacht ik ik ga over de 40 heen, maar toch is ze gewoon van zelf op 39-5 gekomen.Zo heel erg vond ik het niet want het lijkt me niet leuk als je over de 40 heen gaat.
38 weken en 2 dagen. 4 dagen daarvoor zei de verloskundige nog tegen mij dat ik me niet te veel moest focussen op de bevalling omdat het nog wel eens 4 weken kon duren
met 38 weken en 4 dagen. op 2e kerstdag!!!! was echt niet van plan met de kerst zo hard te werken haha. was toen eigenlijk 5 jan uitgeteld.
met 36 weken en 6 dagen, het was al 4 dagen aan het rommelen en door het achteruit gaan van mijzelf maar zeker ook van de kleine man, werd ik bij 36,4 weken ingeleid na 2 dagen was die er eindelijk met een keizersnee
Zo ik zie dat sommige dames zelfs de 42weken voorbij zijn gegaan. Ik dacht echt dat het maximum 42weken was...