Met 39 weken en 6 dagen... dus nèt geen 40 weken Ik had verwacht dat het nog wel een weekje zou duren, toen ik midden in de nacht naar het toilet ging en ineens wat flauwe buikpijn op voelde zetten... heb het nog een uurtje stilletjes aangekeken met een stopwatch erbij en toen toch maar mijn man wakker gemaakt
42 wkn en 2 dagen. Met een keizersnee. ingeleid en al 8cm ontsluiting gekomen en toen godzijdank een keizersnee. ben bevallen van een jochie van 5080 gram. Wat was ik blij met de keizersnee.
36 weken 4 dagen, vanaf 36 weken 2 dagen weeën en 2 cm ontsluiting. Vorderde niet (mevrouw was naar de sterren aan het kijken...), toen na 2 dagen ingeleid en diezelfde dag bevallen
bij de eerste braken mn vliezen 's avonds op de uitgerekende datum en de volgende ochtend was ie er... vandaag weer uitgerekend... dus ben benieuwd vanavond hihi
32w5d, lag al vanaf 25 weken plat in het ziekenhuis....hij was 1000 gram en 35 cm bij de geboorte! deze mag van mij gerust tot due-date blijven zitten.....mijn doel is minimaal 36-37 weken