met hoeveel weken zag je een buikje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yOurTheOnlyOne, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yOurTheOnlyOne

4 jan 2009
    38
    0
    0
    thalina zo'n buikje heb ik nu ook .
    maar alleen als ik wat gegeten heb , had jij dat ook?
    laat me even wat weten aub!

gr

2. eerstexmama21

27 aug 2008
    68
    0
    0
    Studend- werk in de zorg
    onbekend
    nou meid maak je vooral geen zorgen..ik ben nu ruim 30 weken en je gaat het eindelijk een beetje zien..pas nog steeds mijn eigenbroeken..alleen shirtjes worden kort..was net bij zwangerschapcurssus en moesten we een oefening op de grond doen..ik lag op me rug en moest me bekkenbodum aanspannen..je zag op dat moment niet eens dat ik zwanger was..dus met 7 weken geen zorgen maken..mijn baby is normale groten..maar me buik wil maar niet groeien..vind ik best jammer moet ik zeggen..

xx

3. Nanda28

Nanda28 Lid

7 dec 2008
    96
    0
    0
    ik ben al stevig van mezelf maar ik ben woensdag 14 wk en je ziet ngo niks hoor! als t je 1e is gaat t vaak niet zo hard en groei je later harder bij de 2e zie je t vaak sneller! Het komt helemaal goed joh straks ben je nog lang genoeg dik! ;)

4. yOurTheOnlyOne

4 jan 2009
    38
    0
    0
    hallo.
    ja dat vind ik ook jammer voor jou.
    maar goed er zit een mooi kindje in je buik:D
    maak je niet al te druk , als ik mijn kindje gezien heb zal ik mijn mond houden hihi
    succes meiden
    gr

5. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    Hallo,

Bij mij zag je het al heel snel. Ik moet dit weekend echt al andere broeken gaan kopen, want ik pas er gewoon niet meer in.
    Ik hoop niet dat ik in dit tempo door blijf groeien....
    Ik moet zeggen dat ik de eerste 9 weken alleen maar honger had, gelukkig is dit nu een beetje voorbij.

6. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Ik ben sins een week echt heel erg snel gegroeit.. (dus met de 10 weken ongeveer)
    Kan mn eige kleding ook niet meer aan , dus heb maar wat jurkjes gekocht.
    En het is nu wel te zien dat ik zwanger ben.. :D eindelijk !

7. yOurTheOnlyOne

4 jan 2009
    38
    0
    0
    hallo
    maar volgens mij is dit toch verschillend?
    de een heeft snel een buikje en de ander kan gewoon nog de normale kleren aan met 20 weken!
    maar goed ik maak me maar niet alteveel zorgen nog 1week en krijg ik eindelijk mijn echo!

x :)

8. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Bij mij begint mn buik ook langzaam aan te groeien!

9. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    nou heb wel bolletje onder mijn navel, volgens de gyn is ie dat.. ben er vandaag geweest.. was een mooi buikje volgens hem, maar ik zie niet veel :) zwangere vrouwen zijn gewoon ongeduldig!

10. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik ben nu bijna 14 weken zwanger en ikzelf zie een klein bultje onderin de buik, mijn broertje zei gisteren wow :confused: je kunt het al echt zien heh ikkuh uh nee dat zijn mijn darmen... ben namelijk waar de baarmoeder zit nog vrij plat (op het bultje na) en ter hoogte van de heupbotten heb ik een flinke buik gekregen haha van de darmen... ben zelf ook erg ongeduldig :oops: en kan niet w88 tot je het echt gaat zien maar het is gewoon afwachten :D ben gewoon een beetje raar gebouwd haha...!

Liefs Nelleke

11. Mohtinus

Mohtinus Lid

10 jan 2009
    9
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse
    ik Wil dol graag een bukje krijgen. dan heb je pas echt het gevoel dat je zwanger bent! Maar geduld is een schone zaak. Ben net 2 maanden, dus denk ik zeker nog 2 maanden wacthen. bij 4 maanden kan je misschien alw at gaan zien!

12. Mazz

Mazz Actief lid

26 dec 2008
    159
    0
    0
    Vandaag ging ik zwemmen en iedereen zei dat ze het eigenlijk bijna niet zagen.
    Een vrouw die ik niet kende zag niet dat ik zwanger was toen dat nog niet gezegd was...

Ik ben 20 weken...............?!

Ik vind het niet zo erg dat ik geen grote buik heb maar ik hoop dat alles wel goed gaat......?

deze week heb ik mijn 20 weken echo....

13. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb ook nog nauwelijks een buikje. Mensen zeggen wel als ik me er een beetje op kleed, dat ze het wel een beetje zien, maar ik heb niet het idee dat het echt veel is. Als ik m'n gewone kleren aan zou doen, zou het niet opvallen!

Maar goed, ik mag nog even groeien, en ik ben blij dat ik niet vanaf 12 weken al meteen met zo'n knoeperd van een buik hoef rond te lopen. Ik merk nu hoe onhandig dat straks zou worden. Ik voel het bijvoorbeeld in mijn buik als ik mijn benen hoog optrek. Veters knuppen gaat nu nog prima, maar ik kan me voorstellen hoe dat (niet) gaat bij 40 weken!

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Bij mij kon je het al heel snel aan me zien.......4 1/2wk! Dat is ook niet alles hoor.

Ik heb nu een foto in mn album staan!

15. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    nu pas een beetje bij 20 week.. maar nu gaat het sneller

bij de 1e zwangerschap was alles nog strak en toen zag je al snel een bolletje hahah

16. jossje

jossje Lid

1 okt 2008
    52
    0
    0
    Ik heb nu al een buikje, vooral als ik me strakke kleren aan doe :) en ben nu 9 weken ver.

Groetjess

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb ook als ik positiekleren aan heb zie je het wel, draag ik een gewone broek (maar dan wel een maat groter) dan zie je het niet.

18. petrad

petrad Lid

9 jan 2009
    26
    0
    0
    Ik ben nu bijna 13 weken en heb van het weekend mijn eerste positiebroek gekocht (ik paste niet meer in mijn spijkerbroeken). Je begint het nu echt een beetje te zien...

19. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Vanaf 22 weken viel het ook echt bij anderen op dat ik een buikje kreeg.

20. ninii

ninii Lid

18 nov 2008
    73
    0
    0
    supermarkt medewerkster
    Ik zit nu in mn 12e week,
    en ik heb nog maar een mini buikje.
    Als je t niet weet, valt ie nog niet op,
    dus ook ik moet nog even geduld hebben ;)

Deel Deze Pagina