hai het is heel verschillend heb ook gehoord dat het aan je baasrmoeder kan liggen ik ben 12 weken en je ziet helemaal niks! opzich wel lekker beter dan nu al een dikke buik en striee
Ik heb nu echt wel met 11 weken al een buikje, was anders altijd plat! Maar het is wel een darmenbuikje, mijn darmen zijn gewoon omhoog geduwd! Nu lijkt ik wat dikkig haha. Hoop snel op een rond buikje!
Ik had wel al heel snel dat mijn darmen erg opgezet waren, en hoger zaten (dus rond mijn navel echt een dikke buik). Sinds een week of twee begint mijn baarmoeder echt een beetje om de hoek kijken. Het schijnt dat mijn bm wat hoger zit dan 'normaal'. Daarom dacht de vk ook in eerste instantie dat ik al verder was, maar dat bleek niet zo te zijn
ik heb nu al een buikje, maar dat zijn meer de darmen die opzetten en ruimte maken natuurlijk.. tis de vierde en de jongste is net een jaar dat speelt ook mee.. mijn broeken willen niet meer goed dicht of zitten niet lekker dus de positiebroek maar weer aangetrokken.. dan valt t ook meer op natuurlijk.... tis wel lastig nu vind ik, want ik hou t liever nog even stil.. maar krijg nu al vragen..
Ik ben heel smal en heb altijd iets van een bol buikje gehad. Van de week vond ik dat ik echt een bol buikje had... totdat ik naar de wc ging... hahaha! Toch heb ik het idee dat het ter hoogte van mijn schaambot iets boller staat dan anders... maar dat ziet natuurlijk niemand... of ik wil het graag zien, ik kijk er de hele dag naar Of zou dat komen omdat ik zo smal gebouwd ben? Ik kan nl niet de breedte in uitdijen... Groetjes Cynthia
ik begin nu toch ook beetje verandering te merken... niet echt een buikje maar ben toch al wat aangekomen... ben van mezelf nogal slank( maat 34-36) in mijn broeken, die 34 krijg ik toch echt niet meer aan ... en sommige broeken in maat 36 toch ook niet meer hoor.. enkel degene die nog wat uitrekken..dus hopelijk kan ik het nog even verbergen
ik begin het nu ook te merken s'ochtens echt wel een buik hoor !misschien nog van de darmen maar de baarmoeder begint nu ook flink te groeien