met hoeveel weken zijn jullie bevallen? en hoe begon het?

Discussie in 'De bevalling' gestart door simone 24, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

In de nacht van 23 september al wat weeen om de 5 minuten.
    S'ochtends zou ik sowieso ingeleid worden.
    Eenmaal daar bleek ik al 3 cm ontsluiting te hebben, daarna om 7.30 aan de weeenopwekkers gezet.
    11.30 volledige ontsluiting en 11.57 was Syl er.
    Jaja en mij maar wijsmaken dat ik ws niet dezelfde dag naar huis kon hihi .. Heb er maar mooi ff vaart achter gezet ;)

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Woensdagochtend 09:00 slijmprop verloren.. hele dag door weeën maar niet regelmatig en nog niet heel sterk
    Woensdag op donderdagnacht 03:30 vliezen gebroken met al sterke weeën
    Donderdagavond 21:00 is K. geboren middels een spoedkeizersnede omdat de ontsluiting niet vorderde omdat hij een sterrenkijkertje was en zijn hoofdomvang te groot was

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Totaal dus 36 uur, waarvan vanaf het moment van vliezen breken 18.5 uur zeer sterke weeën..

4. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    39 weken, om 22 uur braken mn vliezen en 00 uur begon mn weeenstorm

5. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    het begon met 41,3 week toen ik nietsvermoedend in het ziekenhuis was (voor de gebruikelijke controle omdat ik 11 dagen te laat was), en toen de gyn mijn dossier in mijn handen drukte en zei: "ga maar direct naar de verloskamers want we gaan je baby meteen halen".
    mijn vruchtwater was op.....
    5,5 uur later is mijn zoontje geboren.

6. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Met 39 weken brak smorgens mijn 'water'. Pas een goede 20 uur later kwamen de rugweeen en het feest kon beginnen ;) Gelukkig duurde de bevalling zelf (persen) maar 10 minuten.

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    met 41+5 ben ik ingeleid en na een dag weeen te hebben gehad uiteindelijk met de ks geboren!

8. mijnkleineboa

22 okt 2007
    79
    0
    6
    mijn eerste ben ik ingeleid met 37 week en 3dagen.
    om 8.00 zijn mijn vliezen gebroken door de gyn en kreeg ik een infuus met weeenopwekkers en om 11.29 is mijn zoontje geboren.

mijn tweede met 38 week en 2 dagen.
    het begon rond 23.00 met weeen die gelijk om de 4 minuten kwamen.
    om 3.15 naar ziekenhuis gegaan. daar heb ik mijn slijmprop verloren en om 4.19 kreeg ik persdrang en om 4.29 is mijn 2de zoontje geboren.

9. simone 24

simone 24 Actief lid

1 apr 2008
    226
    0
    0
    na lang gedult ben ik afgelopen woensdag ingeleid met 41 en 4 dagen. ppfff lang gewacht maar eindelijk kwam een eind aan al dat gewacht. nog even volhouden meiden voor dat je het weet is het zo ver.

Deel Deze Pagina