Wie zit er ook tegen zijn uitgerekende datum aan (of er al over heen) en kan niet wachten tot de bevalling begint? Ik voel me fysiek in principe nog prima maar ben er helemaal klaar voor en erg nieuwsgierig. Ik ben over 3 dagen uitgerekend (2e kindje). De eerste kwam 4 dagen te vroeg. Daar had ik stiekem nu ook op gehoopt, maar helaas het weekend is voorbij gegaan en de bevalling kondigt zich nog niet aan . Van het idee dat het misschien nog wel 2 weken duurt word ik heel sjacherijnig (hormonen?) Waar ik vorige week nog kon genieten van de voorlopig waarschijnlijk laatste rustdagen die ik de komende periode ga krijgen ben ik nu alleen maar ongeduldig en ga ik me ook nog druk maken over of het allemaal nog goed gaat daar binnen merk ik (beweegt ze nog genoeg, hoe zal de bevalling verlopen, etc.) Iemand die dit herkent en goede afleidingstips heeft? Herkenning an sich zou ook al helpen
ik weet precies wat je bedoelt!! vreselijk dat wachten... heb net als jij eigenlijk weinig kwaaltjes, alleen dat slapen snachts is een hel, pijn bij het omdraaien dus steeds wakker en dat eeuwige geplas... dus ja overdag moe, maar wel een kleintje van 3 rondlopen dus af en toe een dutje zit er niet in! Heb je ook elke ochtend als je wakker wordt dat je baalt dat er in de nacht niks is begonnen? En idd chagerijnig als je er aan denkt dat t nog even kan duren... En jaaaa steeds meer denken aan de bevalling en of alles wel goed zal gaan. Heb t op t moment echt gehad! Ik kan je helaas niet echt tips geven voor afleiding, ik hou het bij mn dochtertje en af en toe s wat poetsen, vandaag op verjaardags visite gegaan, wou eigenlijk niet want ik moet gaan liggen als mn vliezen breken, maar een hele dag alleen thuis leek me helemaal geen goed idee, dan zou ik alleen maar gaan zitten wachten en chagerijnig worden Ik wens je veel sterkte met de laatste loodjes en ik leef met je mee (letterlijk en figuurlijk!) Liefs Eleonora
Same here... wachten wachten.. Ben al 2x gestript en heb ook de slijmprop al verloren, maar van weeën geen sprake. Heb al wel 2 cm ontsluiting. En dus wachten, wachten... Gelukkig heb ik geen lichamelijke klachten en kan ik nog goed slapen. Voor vandaag heb ik bedacht dat ik een spekkoek ga bakken. Dat kost namelijk veel tijd Misschien een tip?
Hoi, Ja, inderdaad het 's ochtends wakker worden en teleurgesteld zijn dat er ' weer' niks gebeurd is. Maar misschien zijn we vandaag wel aan de beurt?! Ik ben overmorgen uitgerekend... heb ook een kleintje van 2, dat geeft inderdaad wel afleiding maar is soms ook vermoeiend (het is ook nooit goed . Hoorde net weer dat een vriendin vannacht bevallen is (3 weken te vroeg.....grrr). Vanaf morgen gelukkig weer mooier weer dus misschien dat dat helpt? Hoe klein je wereld ineens wordt he als je op zo'n bevalling zit te wachten. Straks als het gebeurd is lachen we erom dat we er zo mee bezig waren
Heel herkenbaar.....zucht ben al niet de meest geduldige persoon ter wereld... Van het weekend echt gedacht van nu gaat het gebeuren , maar helaas ik zit nog steeds met een dikke buik. Mupman heeft zelfs al gesmeekt aan de baby of hij eruit wil komen hahaha heel schattig. Heb het lichamelijk ook echt gehad. bekken en rug zijn echt zoooooooo pijnlijk! van de bank opstaan is al pijnlijk. Nou ja meiden straks weten we allemaal waar we het voor gedaan hebben!! Heel veel sterkte!
hier nog iemand die het wachten helemaal zat is woensdag gestript zonder resultaat of nou ja... wel s'avonds mijn slijmprop verloren en regelmatig harde buiken maar verder helemaal niks. aankomende woensdag gaan we voor poging 2 hoop ik (andere gyn als normaal maar ga het echt wel weer aankaarten) alles doet me pijn dus het enige wat ik doe zonder pijn is tv kijken en achter de laptop zitten maar begin ik nu ook wel zat te worden. het word gewoon tijd dat uk geboren gaat worden en wel NU succes meiden!!!!
Ik herken het ook wel, ben met de tweede 9 dagen overtijd gelopen. Nu zaten wij midden in een mega-verbouwing, dus elke dag was mooi meegenomen en ik had genoeg te doen (stond met 41 weken nog de trap te schilderen). Maar op een gegeven moment ben je het gewoon zat en wil je eindelijk die baby wel eens zien, dat herinner ik me nog wel. Gelukkig vergeet je het ook zo weer hoor, achteraf kan ik me niet voorstellen dat ik me elke avond zo druk zat te maken dat het wéér niet gebeurd was die dag, haha. Succes, je bent in elk geval hooguit met 2 weken moeder!
heel herkenbaar! Gelukkig is ze er uiteindelijk toch uitgekomen en toen was ik er helemaal nog niet "klaar" voor! Ben bevallen met 40+2 en had nog een hele to do lijst; adressenlijst afmaken, grote stapel boeken die ik allemaal nog wel even ging lezen (ja... hoge doelen gesteld) en ik wilde mijn eigen babyfoto's inscannen Dit was mijn lijstje waarmee ik de laaste 2 weken wilde gaan uitzitten, heb er helemaaaaaaaaaal niks van gedaan!
Zo, en weer een dag 'voorbij' .... Iemand al in de weeën?? Hier nog steeds niks...grrr. Donderdag moet ik weer naar de verloskundige, ga ook maar vragen of strippen geen optie is... Ik ben maar een kleintje (1.60) en die buik wordt maar dikker en zwaarder, dus die kleine ook, en ze moet er nog wel uit natuurlijk! Dus hoop echt dat ze me niet nog tot 42wkn laten doorlopen! Mn bekken doen ook steeds meer pijn, kan me niet meer omdraaien in bed niks, bahbahbah!! Hahah zoals jullie lezen ben ik het nu écht zat, ben ook zo moe! Hoop dat jullie een betere dag hadden...! Sterkte nog!