voelt dat echt alsof er n boomstam ingeramd is ?? staat er stom maar sinds een paar dagen heb ik het gevoel of er iets heel zwaars op mijn bmm duwt met lopen . kan het me van de vorige keren niet herinneren eigenlijk heb ook best vaak harde buiken maar nog niet zoo erg dat ik het nodig vind om de vk te bellen maar ik weet ook eigenlijk niet of ze wel ingedaald is
Hoorde van m'n schoonzus dat het voelt alsof 't kindje met z'n hoofd al ongeveer tussen je benen hangt. En ik las ergens dat het voelt alsof er een meloen in je achterste zit. En dan ga je dus waggelen.. Volgens mij is die van mij nog niet ingedaald, dus ik ben ook wel benieuwd!
Mijn dametjes is wel ingedaald volgens de VK maar ik voel eigenlijk niets anders, behalve wat meer druk op mijn blaas
haha ja dat is n grapje tussen mijn buuf en mij , we ijn kort op elkaar bevallen van onze kindje in 2004 en toen ze net bevallen was vroeg ik haar dus hoe t daar beneden nou voelde ..uuuh ja als of er n boomstam ingeramd is ik bel morgen de vk wel even of ze kan kijken of mn meisje is ingedaald , vind het wel n eng idee als ik lees dat bij iemand met 35weken t kindje nog niet is ingedaald en ik met 33 weken het idee heb dat mijn kindje wel is ingedaald .
Hier is de kleine ook ingedaald. Voel idd niets anders behalve wat extra druk op mijn blaas. Maar die boomstam of meloen komen me niet bekend voor
Ik zou je geen zorgen maken hoor, het zou best kunnen dat het kindje al wat vroeger indaalt. Dat komt voor en het zegt niks over wanneer je gaat bevallen ook, schijnt. Sommige kindjes dalen trouwens zelfs pas in bij de bevalling, heb ik gelezen! Er kan dus veel verschil in zitten.
Indalen wil niks zeggen maar of ze vast liggen,hier was de eerste met 31 weken netjes met zijn hoofdje goed gaan liggen en met 33 weken was hij ingedaalt...met 35 weken was hij weer net zo hard niet ingedaalt en voor de bevalling ook niet dus je hoeft je er echt geen zorgen om te maken
ik zou me geen zorgen maken over het evt 'te vroege' indalen hoor! mijn oudste was ingedaald rond 34 weken, geboren met 40+1 en mn jongste was ingedaald met 32 weken en geboren met 40+3! dus zegt verder niets over een aankomende bevalling ofzo... ik vind het gevoel dat je beschrijft bij mij meer passen voor een week na de bevalling... toen dacht ik alweer een hele pief te zijn, maar na een stukje (30 meter ofzo) gelopen te hebben had ik dus dat gevoel en dat bleken mn bekkenbodemspieren te zijn. ik zou het dus even goed navragen bij de vk, want zou niet lekker zijn als je daar veel last van gaat krijgen... succes en sterkte!
nee idd ik moet nog zeker 4 weken en anders nog 7 (of 9) tot ze kan komen en heel de dag heen en weer hobbelen op mn fiets om mn kindjes van en naar school te krijgen . Ik ga morgen gewoon ff bellen vertelde t net aan iemand die zei ja alsof je je zadel hebt ingeslikt van onder hahah heerlijk die melige omschrijvingen
Op het einde van de zw. schap van Tim was het net alsof hij er bij het wandelen zo kon uitfloepen. alsof het hoofdje al buiten boord hing. Ik liep ook erg wijdbeens
Geen meloen tussen mijn benen hoor! Kindje ligt al vanaf 30 weken ingedaald. Enige wat ik ervan merk zijn de gruwelijke steken in mijn vagina (zo af en toe) én uiteraard het hele vele plassen.
Ik heb er beide keren niets van gemerkt. Ligt er misschieb ook aan hoe sterk je bekkenbodemspieren zijn?
Ik merkte er eigenlijk ook niks van... Tot ik gister na het niezen ineens in mijn broek plaste... Ik kon het ook niet meer stoppen Had vanmorgen mijn afspraak bij de VK en gevraagd of onze kleine man ingedaald ligt en dat ligt ie Ze dacht zelfs al vast Nu heb ik tovallig morgen mijn laatste echo dus dan zullen we wel zien Voor mij mag het nu allemaal snel voorbij gaan hoor... ben veeeel te ongeduldig
Ik heb twee zwangerschappen achter de rug en heb er nooit iets van gevoeld. Het enige was dat ik juist niet meer die druk op mijn blaas voelde.