Ik heb bij mijn 2 meiden na de geboorte een buiband omgedaan.. er werd gezegd dat zo je buik en taille weer snel terug zou komen... ik vraag me af of dit waar is.. ik ben er naar een op zoek want ik heb m niet meer... maar als t toch niet werkt....
ze hebben hier in engeland iets nieuws, de bellybandit. schijnt te werken en veel vrouwen zijn er laaiend enthousiast over. weet niet of het in nl ook verkocht wordt... Belly Bandit - Shapewear
Ik heb dat ook gehoord maar dan van corrigerend ondergoed,makkelijker te vinden dan zo een buikband, die van de hema is erg goed en betaalbaar. Mijn setjes liggen al klaar voor na de bevalling
Ik had ook een belly bandit gekocht. Echter doordat ik zo beurs was van het duwen op mijn buik om de placenta eruit te krijgen kon ik echt niks op mijn buik hebben. Hier dus niet kunnen gebruiken. Heb er dus eentje liggen maat s. Mag voor een klein prijsje weg...
Hier wel corrigerend ondergoed gedragen, vond t heerlijk wat extra steun. Kraamzorg vond het geen goed idee, omdat de buikspieren lui zouden worden...
Ik heb hem ook bij beiden meiden gedragen, maar heb geen flauw idee of het nou effect had of niet. Wel slonk mijn baarmoeder na beide bevallingen heel erg snel, maar dat heeft misschien helemaal niets met die band te maken (ik had ook de belly bandit). Ik vond het zelf wel erg prettig zitten dat alles zo strak bij elkaar werd gehouden en ik niet zo'n lege flubberbuik had die na elke draai nog even nazwiepte . wat betreft het commentaar van kraamzorg over de buikspieren, dat is onzin zo snel na de bevalling. Pas na een week of 3 gaat dit spelen.
Ik snap.je vraag niet helemaal. Je hebt het bij je twee dochters al gebruikt. En nu vraag je aan anderen of het werkt? Als je het zelf al hebt gebruikt weet je toch of het werkt?