Mijn dochter kwam uiteindelijk toch nog spontaan met precies 40 weken. Zou eigenlijk die ochtend ingeleid worden ivm hoge bloeddruk, minder leven en geen vruchtwater meer (hoge vliesscheur waarschijnlijk maar kan ook verminderde placenta zijn geweest). Maar werd half 4 sochtends wakker van weeën die door hebben gezet, half 12 was mijn dochter er al. Nu hoop ik toch wel 1 deze dagen te bevallen, ben morgen 39 weken en vind het ondertussen wel weer mooi geweest
Draaikont ik zou toch een beetje proberen los te laten dat je voor de 40 weken wilt bevallen. Ik snap het wel hoor! Maar ik zelf was ervan overtuigd dat ik over de 40 heen zou gaan, en evengoed ben ik het nu he-le-maal zat met 41,3! Als je veel eerder dan 40 weken wilt bevallen, is de tijd die je daarna eventueel toch nog moet wachten al helemaal lang! Ik snap het helemaal hoor!!! Maar toch... Probeer het een beetje van je af te zetten.
Ja ik weet het! Maar het is nog zolang... Heb ernstige bekkenklachten en wordt helemaal gestoord. Ik mag ingeleid worden maar dat wil ik ook niet😂 Maar je hebt helemaal gelijk je beter van het ergste uitgaan kan het alleen maar meevallen. Succes met de laatste loodjes
37 weken precies, ingeleid en uiteindelijk spoed kz. Ik hoop nu op 40wkn, en spontane natuurlijke bevalling 😉
Oh ja zeker met ernstige bekkenklachten lijkt wachten me verschrikkelijk!! Wie weet denkt je kindje ook wel lekker op tijd dat hij/zij mama genoeg pijn heeft laten lijdeb.
De eerste kwam met 38.4 en de tweede met 41.5 weken. Ik hoor trouwens vaak van meisjes die wat eerder komen, en van jongetjes die het wel best vinden in mama's buik...Misschien is dat alleen hier in de regio, maar ik vind het wel opvallend