zijn er mensen met ervaring met een candida infectie? Ik heb dat, schijnt niet schadelijk te zijn voor de baby maar is wel lastig. Heb er nu wel goede spullen voor van de dokter maar graag jullie ervaringen als die er zijn. Het zou nl. vaak voorkomen bij zwangeren, maar ik lees er niet veel over.....
Is dit een 'normale' schimmelinfectie of niet? Wat zijn je klachten zoal? Ik had veel afscheiding bijvoorbeeld en pijn in mn buik. Hier kreeg ik tabletten voor die ik daaronderin moest duwen.
Een 'normale'candida infectie. Eerst dacht ik dat ik blaasontsteking kreeg, branderig gevoel bij plassen en wat jeuk, daarna witte korrelige afscheiding. Ik heb nu ook tabletten om in de vagina in te brengen en creme voor uitwendig, lijkt goed aan te slaan (ps er is ook een candidatopic onder gezondheid op deze site, zag ik).
jah ook van mij volgens mij.. Maar bij mij werkte t goed, geen last meer gehad tot nu toe. Alleen t inbrengen...pff au au.
Is dat zo'n langwerpige die je ook met zo'n inbrenghuls kunt inbrengen? Want dan weet ik precies wat je bedoelt, ziet er idd niet uit
Nee, het is een soort ronde, ovaalachtige pil, zonder inbrenghuls, je moet hem gewoon zelf inbrengen. Ik ben daarna maar op bed blijven liggen, want was bang dat ik hem anders weer zou verliezen, maar het is goed gegaan en heeft na 1x ook echt al resultaat, ik moet er nu nog twee en daarnaast doorgaan met die creme, dus hopelijk heb ik nu het ergste gehad.
schimmelinfectie is echt een zwangerschapskwaaltje hoor. Goed dat het de kop wordt ingedrukt. Doordat je hormoonhuishouding verandert kan candida wat al latent aanwezig is toeslaan.