Met hoeveel weken hebben jullie spullen voor de baby gekocht? Ik bedoel de meubels van het kamertje, je wandelwagen enz. (Wij hebben nog niets, nog geen tijd gehad om überhaupt ergens te gaan kijken )
behoorlijk vroeg zo rond de 13e week.. dit omdat je zit met levertijden die kunnen flink oplopen en dat risico wilde ik dus niet nemen... want zie nu-> iets beschadigd aan de commode...
Ow ja maar de meubeltjes heb ik ook nog niet hoor, dat wordt pas rond de 37 week voor ik ie heb vrees ik, nu maar zien hoe lang de beeb geduld heeft
Ik ben nu langzaam aan aan het verzamelen. Maxi cosi hebben we gekocht en de kinderwagen is besteld (eigenlijk alleen maar omdat ik bang was dat de kleur op was) Verder ben ik me aan het orienteren voor kinderkamers... goed de aanbiedingen in de gaten houden enzo. En kijken wat ik mooi vind.
Vanaf 12 weken ben ik gaan kopen, heb nog niet allesmaar het meeste wel. Deze week gaan we de wandelwagen kopen.
ik zou adviseren met je meubeltjes wel wat vroeg te beginnen...wij hadden een levertijd van 11 weken maar al met al (er ontbraken wat stukken en kloptte het een en ander niet)( is mijn kamertje nu nog niet ompleet! ik wordt er gek van....
ik ong met 15weken maar we hebben niks hoeven kopen we hebben alles tweedehands gekregen van familie met ong 19 weken was alles klaar
Hm ik kan niet stemmen eigenlijk... wij zijn vanaf een week 20 aan het verzamelen... Kopen bijna alles tweedehands en krijgen heel veel, we hebben niet eens veel gekocht eigenlijk...
toevallig met 12 weken al de meubels gekocht (kwam ze tegen op marktplaats voor een mooie prijs) de rest pas aangeschaft na de 20 weken echo.. Nu hebben we eigenlijk alles wel in huis maar de babykamer is nog niet ingericht..
Ik ben vandaag voor het eerst bij een babyzaak wezen kijken. Deze week gaan we nog naar een andere zaak en daarna gaan we beslissen en kopen.
Heb nog niks! Ik hou niet van een complete baby kamer, maar van juist verschillende meubeltjes. Ga volgende maand eens serieus op zoek.
Meubels krijgen we allemaal van familie enzo. En naar de kinderwagen ga ik morgen kijken dus wie weet heb ik er morgen eentje/ Ik heb de meubels trouwens nog niet in huis omdat we eigenlijk eerst willen verhuizen..
Best wel verrassende resultaten! En de meesten zijn er toch wel snel bij. We zullen ons er ook eens in gaan verdiepen Misschien idd wel een goed idee na de 20 weken echo: als alles goed is heb je meteen iets te vieren
Wij hebben nu alleen een kinderwagen/wandelwagen & maxi cosi gekocht omdat ze in de aanbieding waren. De rest komt na de 3 maanden.
ik heb 19-21 weken gestemd... eergisteren de wandelwagen gekocht en binnenkort bestellen we het kamertje... verder nog niet veel gekocht... komt nog wel... tijd zat denk ik zo... toch?
Ik kan de pol niet goed invullen, het kamertje hebben we gekocht rond de 17 weken geloof ik, en de kinderwagen moeten we nog steeds kopen (oke, ik ben lichtelijk iets te vroeg bevallen waardoor ik normaal gezien nog wel ruim de tijd had, maar ja..... de kleine is voorlopig toch niet thuis) O ja, ben bevallen bij 30 weken, dus kinderwagen na 30 weken Groetjes Daphne