bij ons zijn het de ouders en schoonouders die met ons wilden shoppen, dus gisteren de babykamer besteld, en vandaag de kinderwagen. beiden worden begin maart geleverd, dus als ik zo rond de 29 weken ben. net mooie tijd denk ik.
De wieg had ik vrij vroeg, liep ik tegen aan op marktplaats en MOEST hem hebben dus die was er met 12 weken al Kinderwagen hebben we met 18 weken of zo gekocht omdat er toen een aaanbieding was bij Prenatal, toen was er nog een levertijd van ongeveer 5 weken dus met ongeveer 24 weeken was die er. Ledikant en commode hebben we van vrienden overgenomen en die stonder er met 27 weken. De kledingkast tenslotte hebben we wel nieuw gekocht en die had maar een levertijd van 2 weken en die was er met 28 weken! Box en maxi ook 2e hands gekocht en die staan hier al een tijdje. Ik had ook al vroeg nesteldrang en omdat ik veel bekkenpijn heb wilde ik alles vroeg af hebben omdat ik bang was dat ik anders niet veel zou kunnen doen Ben blij dat ik dat gedaan heb want zou nu geen muren meer schilderen en zo hoor