puffen in Arnhem?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door il3, 13 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. il3

    il3 Lid

    18 aug 2005
    15
    0
    0
    adm. medewerkster
    Gelderland
    Weet iemand een leuke cursus in Arnhem. Het gaat mij niet alleen om het leren puffen maar het lijkt me leuk om een aantal mensen in Arnhem (ben net verhuisd) te leren kennen die ook zwanger zijn. Via de vkpraktijk heb ik al wel een zwyoga maar eigenlijk wil ik wat meer keus. Ben benieuwd naar jullie ervaringen! :rolleyes:
     
  2. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    je hebt van de thuiszorg zwangerschapscursus daar leer je ook puffen.Verder kun je ook gaan zwangerschapszwemmen daar leer je niet puffen maar wel andere mensen kennen.Ik zelf vond de zwangerschapscusus tegen vallen vind het zwemmen op het moment veel leuker.Ik zag laatst dat je ook soort fitnes hebt voor zwangeren ik weet niet waar :( maar misschie is het een idee!! ik ben zelf gek op zwemmen en bevalt ok erg goed en je kan het tot het eide blijven doen.Veel succes ermee
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
  4. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    nou dit lijkt erg op de zwangerschapsgym van de thuiszorg alleen bij de thuiszorg is het 37,50 euro en op die site 100 euro en dan heb je bij de thuiszorg 10 ervoor en 5 erna waarvan je de eerste keer na de bevalling de kleine kan meenemen.De partnetavond duurde bij ons 2 uur.
     
  5. il3

    il3 Lid

    18 aug 2005
    15
    0
    0
    adm. medewerkster
    Gelderland
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ga in ieder geval even informeren bij thuiszorg.
     
  6. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    dat kan zeker geen kwaad ;)
     
  7. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    en al iets gevonden wat je wilt??
     
  8. il3

    il3 Lid

    18 aug 2005
    15
    0
    0
    adm. medewerkster
    Gelderland
    Vandaag gaat de inschrijving de deur uit. Ga vlak in de buurt gymmen via thuiszorg. Ik zie dat jij met je allerlaatste loodjes bezig bent. Veel succes en sterkte met de bevalling!!!!!
     
  9. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    ja dank je il,wachten duurt alleen wel lang :( maar ga straks weer lekker ff zwemmen zet het ff uit mijn gedachten als je de hele dag thuis zit duurt alles zo lang he :)
     
  10. il3

    il3 Lid

    18 aug 2005
    15
    0
    0
    adm. medewerkster
    Gelderland
    Ja, je moet gewoon van alles gaan doen. Wel rustig aan natuurlijk. Maar voor het zelfde geld ga je een week overtijd. Dus niet gaan wachten want dan duurt het zo lang. Zwemmen lijkt me prima! Alleen schoenen aantrekken wordt zo onhandig of niet?
     
  11. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    ja schoenen aan trekken is wel lastig kost veel energie,ik trek dan meestal mijn laarzen aan ben dan ook blij dat ik ze aanheb want dat aankleden kost ook moeite hahahahhaha
     
  12. il3

    il3 Lid

    18 aug 2005
    15
    0
    0
    adm. medewerkster
    Gelderland
    Wil je thuis bevallen op ga je sowieso naar het ziekenhuis? En niet naar helse bevallingen kijken hoor! Dat is maar zo'n klein percentage. Daar wordt je alleen maar onnodig bang van. Gewoon lekker op je af laten komen!!! Succes deze laatste dagen.
     
  13. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Eh......... ik heb wel naar helse bevallingen gekeken (samen) je moet er gewoon niets van aantrekken elke bevalling is weer anders :) Ik probeer thuis te bevallen,daar gaan we wel vanuit zeg maar :) en jij weet jij al wat je wilt??Hoe verloopt jouw zwangerschap?
     
  14. il3

    il3 Lid

    18 aug 2005
    15
    0
    0
    adm. medewerkster
    Gelderland
    Heel goed!
    De zwangerschap verloopt tot nu toe heel goed. De eerste twee keer had ik ook heel weinig klachten gelukkig. Kan nu wel merken dat lang staan wat vermoeiend is. Helaas moest ik bij de eerste twee tijdens de bevalling naar het ziekenhuis. Wel allebei gewoon bevallen zonder ingrepen. Nu maar denken 3x is scheepsrecht?????
     

Deel Deze Pagina