bevallen in het Meander in Amersfoort

Discussie in 'De bevalling' gestart door wachtend, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Wie heeft er ervaring met het meander?
    Ik ga over 2 weken verhuizen richting Amersfoort en ben dus benieuwd hoe het is om daar te bevallen. Ik lees wisselende commentaren maar de meeste zijn van 3 jaar geleden.

Alvast bedankt!

2. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Het meander is sinds een jaar ofzo compleet verhuist en vernieuwd.
    Het oude ziekenhuis was niet zo geweldig maar nu hebben ze prachtige kraamsuites heb ik gelezen.

Over drie maanden kan ik het je vertellen :)
    Ik ben ook erg benieuwd naar verhalen dus van anderen dus ik lees mee.

3. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Ik ben in 2012 bevallen in het oude meander. Ondanks dat ik een heftige bevalling heb gehad die eindigde in een spoedks, heeft het personeel ervoor gezorgd dat het toch een hele fijne ervaring was. Heb er mooie herinneringen aan overgehouden. Het gebouw was wel erg verouderd. Kan niet wachten om in april in een mooie kraamsuite te morgen verblijven en ml mag dan ook blijven slapen, helemaal top!

4. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    1 keer per maand hebben ze een inlichtingsavond, zeker een aanrader!

Het ziekenhuis is sinds een jaar geopend, alles is nieuw en je hebt je eigen kamer met badkamer. Ik ben in december bevallen en viel me zeker niet tegen.

Als je vragen hebt mag je me pb-en.

Tip; zwangerschapscursus volgen, je ontmoet nieuwe mensen waar je ook met vragen hierover terecht kan.

5. wachtend

wachtend Niet meer actief

Het [probleem bij mij is een beetje dat ik gister te horen kreeg dat ik over 2 weken al ga verhuizen, dan ben ik 35 weken zwanger. Een zwangerschapscursus heb ik bij mijn zoon gedaan en nu helaas geen tijd meer voor. Dacht ook dat ik gewoon in mijn oude woonplaats zou gaan bevallen maar hebben gekeken en dat duurt qua reistijd sowieso 45 minuten en dan ook nog die 30 minuten als mijn man eerst uit zijn werk moet komen. Wil ik dat wel zwaar in de weeën? Vandaar besloten voor het Meander te gaan dat is op 15 minuten van ons nieuwe huis.

6. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
  7. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik ben er niet bevallen maar direct na de bevalling moest mn zoontje opgenomen worden en mocht ik erbij blijven.

Het nieuwe ziekenhuis is heel mooi geworden, modern met allemaal prive kamers. Met ook een prive badkamer.
    Mijn zoontje moest in de couveuse maar lag bij mij op de kamer!

8. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben er 2,5 mnd geleden bevallen.
    En zowel in m'n zwangerschap en tijdens m'n bevalling zijn er wel wat foutjes gemaakt.

In m'n zwangerschap regelmatig verkeerde dossier, kreeg telefonisch de uitslag van een totaaaaal andere vrouw door!
    Daar kwam m'n apotheek achter omdat er geen recept doorgestuurd was voor mij.

Tijdens m'n bevalling, waren ze vergeten m'n weeen opwekkers uit te zetten waardoor ik lag te creperen en geen rust kreeg tussen de weeen door.
    En ze hadden de verwarming niet aangezet! Bevallen in dec, en m'n zoontje kwam niet op temp doordat de kamer voor hem zo koud was.

En tot slot hebben ze me laten gaan met veeeeel te veel bloedverlies.
    M'n kraam stond ervan te kijken dat ik naar huis mocht.

Wel lieve gyn en assistentes.. Dat wel, ze hebben me goed door m'n bevalling geholpen!

Deel Deze Pagina