Bij zoon met 39.6 met een geplande KS. Nu is het nog even afwachten.. hopen zo dat het spontaan mag gebeuren!
38+5 begonnen de weeën aan t eind van de middag. En de volgende dag in de avond geboren. Dit is alleen gelukt omdat de vliezen na 24 uur kunstmatig gebroken zijn want daarvoor vorderde de ontsluiting totaal niet.
40.6 spontaan. De nacht ervoor al niet geslapen, vanwege voorweeën. En toen is ze uiteindelijk de volgende nacht/vroege ochtend geboren. Met deze 2 is het afwachten. Ik hoop zo lang mogelijk 😊
Bij onze dochter braken m'n vliezen met 39+2 en werd ik twee dagen later ingeleid omdat de weeen niet kwamen. Ondertussen alweer 40 weken en nog helemaal niks.... Heeft nu wel lang genoeg geduurd haha
Lees net in haar andere topic dat ze vanmorgen bevallen is!☺ Ik word nu al erg ongeduldig kan niet meer wachten hoop hier ook snel iets te kunnen neerzetten
Afgelopen vrijdag schreef ik hier nog dat ik het zou vertellen En een dag later ben ik met precies 39 weken bevallen!
Oudste met 40,3 om 23.00 ingeleid en op 40.4 om 5.54 geboren .( ernstige hartafwijking en ze hadden verwacht dat het 10/12 uur zou duren zodat er volgens hun berekening zoveel mogelijk artsen aanwezig waren ) dochter dacht daar anders over en ka moest met spoed uit bed gebeld worden Middelste met 40.3 spontaan 7 uur sochtens geboren ( inleiden stond gepland voor een paar dagen later) Jongste met 40,6 spontaan om 7 uur sochtens begonnen en om 12.30 smiddags was ie er ( inleiden stond gepland voor 2 dagen later) Oudste 2 beide op donderdag geboren en jongste op zondag
Oudste dochter: 37,5 (na spontaan breken vliezen) Dochter 2: 37,6 (na inleiding wegens zwangerschapsjeuk) Dochter 3: 37,1 (na al een week voorweeën te hebben gehad. Dochter 4: 36,1 (inleiding door zwangerschapscholestase). Nu zwanger van nummer 5 en nog nooit de 38 weken gehaald. Hoever ik precies kom vind ik niet zo belangrijk, als ik de 37 weken maar haal, bevallen met 37,1 of 36,1 is een wereld van verschil is mijn ervaring.
Bij mij beginnen de zenuwtjes nu wel langzaam, Kriebels.. Heb maandag het hele huis gepoetst en opgeruimd! Mijn angst is overtijd lopen en ingeleid moeten worden in t ziekenhuis... Terwijl ik echt dol dol dolgraag dit keer thuis wil bevallen en op de natuurlijke manier