Hallo allemaal, Ik heb van mijn zus als verrassing een angelsound gekregen nu vroeg ik mij af of iemand het geluid van het hartje al eens heeft opgenomen. Zo kan ik horen of ik wel zeker juist luister! Het zou fijn zijn dat iemand het hier kan posten! Veel liefs, Rien
ik heb het ook opgenomen maar het lukt me niet het hier neer te zetten.. je voelt je eigen hartslag wel in je nek, als je dan tegelijk gaat luisteren weet je of je naar je eigen hartslag of die van je kindje zit te luisteren
Moet je het geluid even uolouden via youtube dan neerzetten hier hihihi ik heb nog niks gehoort met de angelsound en weet ook helemaal niet wat ik noet horwn hoor alleen maar geruis
Ik vond dit filmpje erg handig, want ik luisterde eerst verkeerd (wist eigenlijk ook niet wat ik moest horen hoor) YouTube - Fetal Heartbeat - 18 weeks Ik heb gisteren geprobeerd het bij mij op te nemen, maar dat is zo makkelijk nog niet, al zittend in een stoel voor de computer, misschien morgen poging twee haha
ik ga vanmiddag eerst ff uitvogelen hoe je het geluid uberhaubt moet opnemen haha en dan probeer ik hem te uploaden....je hoort het hartje trouwens wel meteen hoor...het verschil! maar misschien is 10 weken nog een beetje kort..
het is gelukt! even hoor je niets meer bij 00.50 dan draait hij/zij ff en daarna hoor je het weer heel duidelijk! YouTube - baby hartje!
Ja leuk is dat he? Duurt wel altijd even eer ik hem gevonden heb, zat gister avond bijna 20 minuten te mutsen en uiteindelijk vond ik hem. Moest ik snel mn man roepen op op record te klikken op de computer, want ik kon er niet bij hahaha en heel stil blijven zitten lol
Oh ik kan hem juist altijd wel snel vinden! meestal hoor ik hem bij mij een beetje links onderin.. maar met dat opnemen ging het wel ff lastig..zittend achter de computer hahaha....het draadje naar de computer is eigenlijk ook iets te kort hahaha..
Ja dat snoertje is heel kort inderdaad...ik zag er ook niet uit volgens mij toen ik het probeerde. Ik vind beweging wel altijd heel snel, en het swoesj swoesj van de placenta ook, maar de baby zwemt echt de hele tijd heen en weer dus is heel moeilijk te pakken te krijgen haha Nou heb ik wel een extra laagje vet hoor, dus dat al zittend op de stoel was niet echt makkelijk!
ja das waar wat je zegt! zittend had ik het hartje ook niet zo snel gevonden en dan heb ik idd ook een laagje vet hoor haha en als je ligt heb ik dat niet zo en dan vind je hem wel zo haha..