Dames, Mijn schoonzus heeft sinds gistermiddag (13:00) ongeveer weeen. Deze zijn begonnen en het duurde tot midden in de nacht om de tien minuten. Vervolgens heeft ze vanaf 05:30 tot nu weeen om de 5 minuten en wat blijkt ze heeft maar 1 cm ontsluiting!!!! Ze is nu naar het ziekenhuis maar ik vraag me af wat daar de volgende stappen zijn? Heeft iemand ervaring daarmee?
Waarschijnlijk gaan ze haar aan de wee-opwekkers leggen, zodat de ontsluiting wat vlotter gaat. Ook kunnen ze kijken of ze bij de vliezen kunnen om deze te breken. Vaak gaat het daarna ineens ook harder. In elk geval zal je uiterlijk morgen tante zijn!
offffff ze kunnen haar zo een "slaapprikje geven" om terusten want ze zal nu ook wel uitgeput zijn. tenminste dat was bij mij het geval. ik kreeg toen een prikje zodat ik kon slapen..heeeeerlijk geslapen en toen ik wakker werd zat ik al op 6 cm ontsluiting. toen heeft de v.k mijn vliezen gebroken. 5 uur daarna ben ik bevallen. succes en alvast van harte gefeliciteerd met je neefje/nichtje
Ik kreeg zelf toen ik al 12 uur non-stop bezig was met weeen, en geconstateerd werd dat ik maar 1,5 cm had, een slaappilletje om te rusten en na dat uurtje rust had ik 5 cm! De volgende 5 zijn met ruggeprik gegaan en dat duurde NOG eens 12 uur jammer genoeg.....dat pilletje heeft echt geholpen en dat geven ze je omdat je nog eens 12 uur met zulke weeen zonder nut niet volhoudt!