Alternatieve t-shirts mt74 (meisje)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MommyOwl, Jan 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

Jun 30, 2013
    735
    0
    16
    Ik ben op zoek naar t-shirts met een rock/punk/metal thema voor mijn dochtertje van 6 maanden. Wie weet waar ik deze kan kopen in Nederland/Europa?? Ik zoek me een ongeluk, maar kom vooral sites tegen met shirts voor oudere kindjes. Ze draagt nu maat 68, dus ik zoek eigenlijk maat 74 om even vooruit te kunnen.

Om een idee te geven: ik zoek bijvoorbeeld zwarte/donkere t-shirts met doodshoofden, of met gitaren, sterren of monsters o.i.d. Fuchsia met zwarte elementen is ook leuk. Humoristische teksten, zolang ze niet te flauw of banaal zijn, zijn ook prima. Zolang het maar niet zoetsappig, schattig of lief is; wil graag een flink stoere alternatieve meid van haar maken, met een "dark-side", die opvalt.

2. caat

caat Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    1,195
    1
    36
    cupido in breda.... heeft een behoorlijke collectie kinderkleding... dat weet ik omdat mijn zus er binnen geweest is om voor zoon te kijken. maar ben er niet binnen geweest, dus wat ze voor meiden hebben?
    ik heb toen mijn jongste neefje werd geboren iets besteld op babashop. en je hebt toch ook de Large catalogus ( bestaat dat nog?) waar ze kinderkleding hebben. Ik zag hem laatst nog liggen bij mijn broer, maat die was van wat jaren geleden

3. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,062
    2,557
    113
    Limburg
    Heb je al eens op large.nl gekeken?

4. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

Jun 30, 2013
    735
    0
    16
    Ik ben zelf al terugkerende klant bij Large :D Maar ze hebben vooral shirtjes voor oudere kindjes, maar heel weinig voor zulke kleintjes :(

5. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Je kan ook bij de jongenscollectie kijken, bijvoorbeeld bij zara kids of ikks....

6. Samurai

Samurai Bekend lid

Dec 1, 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
  7. Humava

Humava Niet meer actief

8. Sarax

Sarax Bekend lid

Jan 19, 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat je ook kan doen is een print op internet zoeken, welke je mooi vind, een simpel zwart shirt kopen, en de print uitprinten op transferpapier, en dan op het shirt strijken. Is echt makkelijk en goed te doen.

9. Humava

Humava Niet meer actief

10. Humava

Humava Niet meer actief

Oh en misschien kan je op zazzle.nl wat vinden. Daar kan je als particulier allemaal dingen ontwerpen en verkopen.

11. kleinliefje

kleinliefje Niet meer actief

Vaak staan bij de jongensafdeling van H&M en Zara Kids wel zulke shirtjes.

12. unknowable

unknowable Niet meer actief

Bij de H&M jongentjesafdeling idd regelmatig bandshirtjes. Ook in kleine maatjes!

13. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

May 3, 2011
    986
    8
    18
    moeder
    H&m op de meisjesafdeling ook regelmatig vanaf maat 68 hebben mijn dochters ze gedragen . Maar ook de shirts van de jongensafdeling dragen ze nog. Mijn 3 jarige past maat 86 nog ruim

Attached Files:

14. sandramarije

sandramarije Bekend lid

Jan 17, 2013
    665
    1
    18
    H&M Had laatst een ac/dc shirt .. mijn dochter kon em aan.. dacht maat 70/74

15. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

Jun 30, 2013
    735
    0
    16
    Bedankt voor alle tips! :D

16. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

Jul 28, 2013
    1,396
    287