Ik ben op zoek naar t-shirts met een rock/punk/metal thema voor mijn dochtertje van 6 maanden. Wie weet waar ik deze kan kopen in Nederland/Europa?? Ik zoek me een ongeluk, maar kom vooral sites tegen met shirts voor oudere kindjes. Ze draagt nu maat 68, dus ik zoek eigenlijk maat 74 om even vooruit te kunnen. Om een idee te geven: ik zoek bijvoorbeeld zwarte/donkere t-shirts met doodshoofden, of met gitaren, sterren of monsters o.i.d. Fuchsia met zwarte elementen is ook leuk. Humoristische teksten, zolang ze niet te flauw of banaal zijn, zijn ook prima. Zolang het maar niet zoetsappig, schattig of lief is; wil graag een flink stoere alternatieve meid van haar maken, met een "dark-side", die opvalt.
cupido in breda.... heeft een behoorlijke collectie kinderkleding... dat weet ik omdat mijn zus er binnen geweest is om voor zoon te kijken. maar ben er niet binnen geweest, dus wat ze voor meiden hebben? ik heb toen mijn jongste neefje werd geboren iets besteld op babashop. en je hebt toch ook de Large catalogus ( bestaat dat nog?) waar ze kinderkleding hebben. Ik zag hem laatst nog liggen bij mijn broer, maat die was van wat jaren geleden
Ik ben zelf al terugkerende klant bij Large Maar ze hebben vooral shirtjes voor oudere kindjes, maar heel weinig voor zulke kleintjes
Kiabi heeft ook leuke shirts, bijvoorbeeld deze T-shirt met een-print van 'Nirvana' Jongens babykleding - Kiabi - 8,00 Het staat bij de jongenskleding (lkr stereotype), maar dat staat niet op het shirt... dus kan prima voor een meisje
Misschien deze? Stoere babykleding voor jouw rockbaby van Metallica, Rolling Stones of Bob Marley Ik ben ook vaak op zoek naar alternatieve kleding maar tis erg lastig idd.
Wat je ook kan doen is een print op internet zoeken, welke je mooi vind, een simpel zwart shirt kopen, en de print uitprinten op transferpapier, en dan op het shirt strijken. Is echt makkelijk en goed te doen.
Oh en misschien kan je op zazzle.nl wat vinden. Daar kan je als particulier allemaal dingen ontwerpen en verkopen.
H&m op de meisjesafdeling ook regelmatig vanaf maat 68 hebben mijn dochters ze gedragen . Maar ook de shirts van de jongensafdeling dragen ze nog. Mijn 3 jarige past maat 86 nog ruim
Alles voor stoere baby's en kinderen. ook voor kleine maatjes. Ik weet alleen niet of het de stijl is die je bedoelt.