Hallo allemaal, Even iets voorleggen; ben 2 weken terug net gestopt met de pil.. nu heb ik zo'n ontzettend last van hoofdpijn (soort migraine) wat ook misselijkheid met zich meebrengt. Erg vervelend. Ik had het anders ook maar niet zo heftig. Ik kan niks meer, het wil allemaal niet meer.. Zoals ik zei; het lijkt op een migriane ( weet namelijk niet wat dat precies inhoudt) maar als ik lig dan ga ik me al beter voelen. Maar kom ik dan weer in beweging is het mis. Lichtheid in mijn hoofd, duizeligheid en de bijkomende misselijkheid. Nu hebben we dit weekend geklust op mijn eisprong (tenminste ovu test positief en veel slijm ) zou het kunnen dat je van een "eventuele"innesteling al last hebt? Het wil mij niet aan.. maar ik voel me zo k*t... Alvast bedankt voor de tips! Groetjes Jeldou!
Ik heb dat zelf ook gehad toen ik stopte met de pil, duizelig, hoofdpijn. Het gevoel dat je de hele dag wel kan slapen. Ik ben zelf na 31 dagen ongi geworden. Ik wil je niet ontmoedigen hoor. Maar ik denk zelf dat het komt doordat je gestopt bent met de pil. Heel veel sterkte en succes. liefs Jose
hier ook het zelfde verhaal als eyzenga. Ook ik was op de dag van mijn eisprong misselijk ik had hoofdpijn enwas ontzettend moe. Dit had ik een paar dagen weer. Ook ik werd met 31 ongi.
oww....meid! Het kan helaas aan zoveel dingen liggen. Het kan ontpillen zijn, zwanger zijn of simpelweg dat je iets onder de leden hebt. Ik hoop voor jouw dat je zwanger bent natuurlijk.
he thanks dames! Wat stom hé, dat je van die rotpil zoiets kunt krijgen. Het is erg vervelend. Ging het bij jullie langzaam over of duurde het net zolang tot je weer ongi werd? Want ik hoop niet dat ik dit gevoel maanden hou! hihi
nou bij mij is het nu in de 2e maand gelukkig minder, maar de rare kwaaltjes blijf je houden. Het kan zelfs in sommige gevallen 6 maanden of langer duren voordat alles weg is..
hey jeldou we lopen gelijk op. ik heb 9 mei m`n laatste pilletje gahed. heb gelukkig nergens last van. alleen dat ik een paar pukkeltjes heb (komt van stoppen met pil) dit had ik voorheen nooit! hopp voor je dat je zwanger bent, maar het kan idd ook gewoon ontpillen zijn! wel iritant he? dat je niet weet waar het van komt. succes er mee gr mayo
He Mayo, Wat toevallig en je bent ook nog eens van mijn leeftijd! Ik hoop voor jou ook dat je zwanger bent. Spannend hé! Groetjes Jeldou
Ik ben zelf 7 mei gestopt met de anticonceptiepleitser. Eergisteren begon ik met een irritant gevoel in mijn onderbuik en ik dacht oo dat komt omdat ik ongesteld moet worden. Maar eenmaal in mijn agenda gekeken moet ik toch nog echt 1 week wachten voordat ik ongesteld moet worden als alles zo verloopt als met de pleister. Dus wat het nou kan zijn... Ben inderdaad ook moe. Ik denk zelf gewoon het ontnuchteren van die hormonen, want ik heb geen gemeenschap gehad dus zwanger zou in principe niet kunnen.
Hallo, Zelf heb ik op 10 mei mijn laatste pil geslikt, dus ik loop ook zowat gelijk met jullie op. Mijn kwaaljes: veel hoofdpijn en veel pukkeltjes. de pukkeltjes kunnen alleen ook komen van de stress die ik toch wel heb vanwege mijn bruiloft. voordat ik gestopt was met de pil had ik daar nl ook last van. Volgens de banner zou vandaag mijn eisprong zijn, maar heb niks gevoeld. Een paar dagen geleden daarentegen wel, toen had ik menstruatiekrampjes. dus ben benieuwd! maar die hoofdpijn...... :x vreselijk...
Hoi Jeldou, Ik had precies hetzelfde als jou en ook nog eens vreselijke steken in mijn buik. Kon het niet plaatsen en werd ook niet ongesteld. Tot dag 36, toen kwam de ongi aanzetten. Ben nu bezig met ronde 2 en de klachten heb ik niet meer. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet vervelend zijn. Liefs Butterfly
Ja het is erg vervelend, veel hoofdpijn en je hele lijf wil niet meedoen. Vooral veel klachten rond mijn eisprong. Heb nu wel zoiets; tja kan ik een paracetamol nemen of is dit al schadelijk voor de "eventuele" vrucht.. Groetjes!
Ja ik ken het echt vervelend he en alles loopt en zit tegen. Alles voelt zwaar en is ook te zwaar en het liefst slaap je de hele nacht door of niet. Als je eenmaal ongi bent geweest zal het waarschijnlijk wel afnemen dat had ik dan tenminste. Hoe is je cycles nu? Op hoeveel dagen zit je nu? Lfs
nou dit is nog maar de eerste keer.. zeg maar de eerste ronde. Nu heb ik het gemiddelde aangenomen; dus 28 dagen cyclus.. En ja op de aangegeven dagen kleurde de ovu testen positief en veel cervixslijm! Dus geklust.. Ik verwacht niks hoor, maar toch wel spannend!
Ja dat is het altijd! Vooral als de dag dichterbij komt dat je eventueel zou kunnen testen! Wanneer zou je kunnen testen? Laat het me anders ff weten hoe het is afgelopen? Lfs
volgende week zaterdag is het "testtijd"! 9 juni. Ik zal het dan wel even melden! Groetjes en bedankt hé! liefs jeldou
paracetamol is niet slecht voor het vruchtje als je maar niet sterkere medicijnen neemt en natuurlijk ook niet teveel, maar 1 pilletje kan echt geen kwaad hoor..