Ik ben net even in een kroegje geweest! Lekker maltbiertje.. Zolang het niet stamp-vol is en er maar niet gerookt wordt.. Dat is voor mij belangrijk. Ik zou het ook niet prettig vinden als iedereen erg dronken is. Maar je kan dat zelf wel inschatten waar je wel en niet heen wilt denk ik
Nou, ik vind het not done!!!! Sloeren in zo'n sodom en gomorratent met je dikke buik! Nee hoor, gewoon lekker gaan! Het enige wat mij misschien zou tegenhouden is de harde muziek, daar schijnen buikbaby's niet zo van te houden. Maar dan protesteren ze meestal wel, dus kun je altijd weer weg gaan. O en ik zou niet graag in een kroeg zitten waar gerookt wordt..
Tuurlijk waarom niet? Ik ben 35 weken zwanger, moet er alleen echt echt echt niet aan denken. Ben blij dat ik de dagen doorkom
Ik duik zo ook nog ff de kroeg in. Als ik het zat ben ben ik zo weer thuis. Zolang r niet gerookt wordt en het niet stamp vol is geen probleem voor mij.
Dat roken zou voor mij een reden zijn om niet tegaan, maar daar hoef je je tegenwoordig gelukkig niet meer zo druk om temaken. Ewoon een lekker avondje uit gaan hoor! Evt een kruk regelen om ook eens lekker te kunnen zitten!
Stelletje kroeg tijgers hier!!!! Hihihi Ik zou ook niet weten waarom het 'not done' is.... Heb me suf zitten piekeren, maar kon niks bedenken!! Wij waren vorige week in onze favo kroeg (waar helaas wel gerookt wordt) maar de kleine moest volgens mij wel even aan al die geluiden wennen! Poeh wat ging ie even tekeer. Maar was snel over Heerlijk die kleine onderonsjes als je met iemand in de kroeg staat te praten Gewoon lekker gaan meid! Enjoy!
Er kwam nogal een vervelende reactie op dit topic. Degene die dit plaatste, gaat zelf nergens heen omdat haar man vast zit. Daar wordt nu op gereageerd.
Als jij je er goed bij voelt moet je lekker gaan!! Ik kom nog heel graag in de rustige kroegen, maar niet meer in de echte stapgelegenheden ivm drukte/harde muziek! Dit klmt bij mij voornamelijk doordat ik rustig moet zitten in verband met de hypermesus gravidarum anders ben ik meteen misselijk. Ps: als het kan ivm fysieke gesteldheid ga ik ook gewoon hoogzwanger carnaval vieren hoor!!