hhjnu haha ik moest het twee keer doen want mijn cursor zat nog niet in het typ vakje Misschien zitten er wel geheime boodschappen in!!!
Whahaha, lig helemaal in een scheur hier, moet echt niet met mn kop op het toetsenbord nu gaan beuken, want heb aardig wat collega's om me heen zitten die me alleen al raar zitten aan te kijken van het lachen.... Als ik mn hoofd op het toetsenbord leg, laten ze me afvoeren ben ik bang... Maar gaan jullie vooral jullie gang...
cv p3ew3e (mijn dochtertje van 3) ;.l;/ (mijn zoontje van 1) Jullie denken toch niet dat ik het zelf ga doen he Me kindjes vinden deze topic iig geweldig hehe
Je had er eigenlijk van moeten maken; met je hoofd op het toetsenbord en laat je partner er een foto van maken
dit topic krijgt van mij 100 punten en een gouden medaille. helemaal super! (ik dacht dat ik duf was woehahaahahahaha)
qwertyuioasdfghjklzxcvbnm,wertyuioasdfghjklzxcvbnm, wertyuiosdfghjkol;xcvbnm,.wertipoudsfhkglxvbn,bmdfesrtgy erwripodhfkcbgdhfkgtreyuoipoghfkgjbnqwertyuoiogcnhkj en dit is als ik er voorzichtig op ga zitten..8)
y§è vriend vraagt zich af wat ik in hemelsnaam aan t doen ben ik zeg: ow das zwangerschapspagina... hij: raak je daar zwanger van dan?!