Hij ziet me aankomen!!!! Zo dement als een deur ben ik. Kan verder niks meer zo zwanger. En dan met mijn kop op het toetsenbord vragen; Schat, schiet even een plaatje. Wil je??? Ik lach me maf. Hij laat me geheid afvoeren van hier gaat iets mis met mijn vrouw.
yt67 mhoah! kan er mee door8) Echt BRILJANT topic. Mijn hele dag goed. tranen over mijn wangen van het lachen ...
Rollen met die bollen!!!!!!!! de 890oi9uhyfraqN HJUOJUNM CHU [PPKMHY GF SXWAj,l....k,j dce kjpljnmghtfswwetyjuk,l vccdefrthyukmmm, gfhyu Kat is the best!
Ben bang dat als ik dat doe ik de laptop kwijt ben en mocht ik hem dan weer vinden.......hmmmm maar niet aan denken hoe die er dan uit zou zien
Een heel poezelig bipsje!!!Whahahaha ik stik zowat in mn koekje !!!Djiezus K jij hebt foto's gezien, waar ik redelijk voordelig naar de lens toe geparkeerd stond.Er is niets bipserig aan mijn poesje...ehhh er niks poezelig aan mijn naat, geloof me nou maar!
It takes one to know one... hehheh..! On topic - voordat 't genant wordt: assssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss (Da's nou MIJN poes! Offeh... jeweetwel-kater eerlijk gezegd..!)
WHAAAAAAAAHAHAHAHAHHAA Tranen rollen over mijn wangen!! WGAHA! Mijn vriend snapt dr niks van en kijkt mij heeeeel onozel aan!