Wat voor rare broodbeleg combinaties vinden jullie lekker? Ik vind een broodje met kaas en hagelslag heerlijk!
Broodje Kaas met pannekoekenstroop Broodje kaas met jam Broodje fillet american met augurk Vriendlief doet broodje kaas met pindakaas bah
Broodje appelstroop met kaas. Broodje pindakaas met hagelslag Broodje pindakaas met aardbeien Jam. Broodje kaas met smeerworst.
Haha mijn man heeft de gekste combi's en mijn jongste meid begint eraan mee te doen.. Smeerkaas met gestampte muisjes Smeerkaas met leverpastei en hagelslag Kaas met hagelslag Kroket met kaas Smeerkaas met honing En als klapper had mijn dochter zondag in het ziekenhuis Boter, kaas, ham, pindakaas en hagelslag (ja en dat allemaal op 1 boterham!) Van mij vinden ze brood met chips maar raar..
Broodje pindakaas met sambal en komkommer, jammie!! En is t lekkerst in combinatie met het verse maïsbrood van de Albert Heijn
Stroop en kaas Pindakaas en komkommer Pindakaas en banaan (liefst nog even bakken in de pan) Chocopasta met banaan Chocopasta met kaas Vroeger was ik dol op dikke laag pindakaas, dikke laag chocopasta en nog suiker er op haha. Is nog steeds lekker alleen zonder de suiker en gewoon normale laag.
Kaas met pindakaas kaas met hagelslag kaas met aardbeienjam (liefst in een pitabroodje) boterhamworst of snijworst met mosterd
ow gelukkig lees ik nu dat ik niet de enige ben die kaas met hagelslag eet zo lekker en dan vooral op vers wit brood van de bakker met jonge kaas en pure hagelslag wat ook lekker is is kaas en daar curry op mmmmm