Hey Meiden, Leuk filmpje van een vent met een flinke tampeloerus ( piemel ) hoe zouden jullie in zo'n situatie reageren? Zouden jullie gaan kijken? of iets anders .... Barst los ... http://nl.youtube.com/watch?v=kX8Rn-GB- ... ten/inbox/ *Edit moderator: topic verplaatst*
Ik zou denk ik absoluut niet geweten hebben waar ik moest kijken, en ik weet ook niet of ik hem er op had aangesproken. Die acteur moet ook maar durven zeg!
Heb echt dubbel gelegen bij het zien van dit filmpje. In het echt zou ik gewoon niet durven kijken zeg!
Ik zou er mss ook nog iets van durven zeggen, bij het afrekenen ofzo... "Hier, een grote fooi voor een grote ober!"
.. ik zou zelf echt geen houding meer weten te geven, denk dat ik alleen maar lachend mijn vriendin aan zou kijken en die vent niet ...
Ik zou de vriendin tegenover me echt niet aan moeten kijken, ik zou in lachen uitbarsten dan. Maar ik zou het wel durven zeggen hoor.
Ik kende het filmpje al, maar ik zou als ik alleen daar zat weggan, met een vriendin zou ik helemaal dubbel liggen. Ha ha.
ik denk dat ik stug door zou eten.... Om maar niet te kijken.. En ZEKER niet naar mijn vriendin kijken...
Hahaha die was leuk! Mijzelf kennende zou ik er zeker wel iets van gezegd hebben en niet eens zo aarzelend. Meer iets van : 'vind je dat normaal of zo?'
Ha ha geweldig! Ik weet niet wat ik op zo'n moment gedaan had. Proberen niet te kijken in elk geval! Die laatste vrouw...ha ha.
Ik lig helemaal in een deuk hier hahahahaha... Ik weet niet wat ik zou doen als ik zoiets zou zien hahaha, net als nu helemaal in een deuk liggen waarschijnlijk... geweldig!
Hahaha geweldig gedaan! Als ik zoiets zou zien zou ik echt niet weten waar ik moest kijken haha En ook al zou ik niet willen kijken,dan zou ik het toch doen whahaha